Positionering; A Ries, J Trout; 1985

Positionering Upplaga 1

av A Ries, J Trout
Positionering är ett begrepp som har åstadkommit en revolution inom reklambranschen. Den går ut på att lära sig konsten att synas och höras på en överfull marknad. Det gäller att göra ett bestående intryck och sitta på översta pinnen på stegen i folks medvetande. Man kan positionera allt: produkter, politiker, länder, företag och sin egen karriär.
Läs mer om boken på studentlitteratur.se
Positionering är ett begrepp som har åstadkommit en revolution inom reklambranschen. Den går ut på att lära sig konsten att synas och höras på en överfull marknad. Det gäller att göra ett bestående intryck och sitta på översta pinnen på stegen i folks medvetande. Man kan positionera allt: produkter, politiker, länder, företag och sin egen karriär.
Läs mer om boken på studentlitteratur.se
Upplaga: 1a upplagan
Utgiven: 1985
ISBN: 9789144441214
Förlag: Studentlitteratur AB
Format: Häftad
Språk: Svenska
Sidor: 169 st
Positionering är ett begrepp som har åstadkommit en revolution inom reklambranschen. Den går ut på att lära sig konsten att synas och höras på en överfull marknad. Det gäller att göra ett bestående intryck och sitta på översta pinnen på stegen i folks medvetande. Man kan positionera allt: produkter, politiker, länder, företag och sin egen karriär.
Läs mer om boken på studentlitteratur.se
Positionering är ett begrepp som har åstadkommit en revolution inom reklambranschen. Den går ut på att lära sig konsten att synas och höras på en överfull marknad. Det gäller att göra ett bestående intryck och sitta på översta pinnen på stegen i folks medvetande. Man kan positionera allt: produkter, politiker, länder, företag och sin egen karriär.
Läs mer om boken på studentlitteratur.se
Begagnad bok (0 st)
Begagnad bok (0 st)