Principles and practice of marketing; David Jobber; 1998
Principles and practice of marketing; David Jobber; 1998

Principles and practice of marketingUpplaga 2

av David Jobber

  • Upplaga: 2a upplagan
  • Utgiven: 1998
  • ISBN: 9780077094355
  • Sidor: 860 st
  • Förlag: McGraw-Hill
  • Format: Häftad
  • Språk: Engelska

Om boken

1998 släpptes boken Principles and practice of marketing skriven av David Jobber. Det är den 2a upplagan av kursboken. Den är skriven på engelska och består av 860 sidor. Förlaget bakom boken är McGraw-Hill som har sitt säte i New york.

Köp boken Principles and practice of marketing på Studentapan och spara pengar.

Åtkomstkoder och digitalt tilläggsmaterial garanteras inte med begagnade böcker

Finns i 10 upplagor

Referera till Principles and practice of marketing (Upplaga 2)

Harvard

Jobber, D. (1998). Principles and practice of marketing. 2:a uppl. McGraw-Hill.

Oxford

Jobber, David, Principles and practice of marketing, 2 uppl. (McGraw-Hill, 1998).

APA

Jobber, D. (1998). Principles and practice of marketing (2:a uppl.). McGraw-Hill.

Vancouver

Jobber D. Principles and practice of marketing. 2:a uppl. McGraw-Hill; 1998.
Begagnad bok från 129 kr
Upplaga 9 finns tillgänglig som begagnad.

Alla upplagor