Principles of marketing; Philip Kotler; 2012
Principles of marketing; Philip Kotler; 2012

Principles of marketingUpplaga 14

av Philip Kotler

  • Upplaga: 14e upplagan
  • Utgiven: 2012
  • ISBN: 9780273752431
  • Sidor: 744 st
  • Förlag: Pearson Prentice Hall
  • Format: Häftad
  • Språk: Engelska

Om boken

'Principles of Marketing' is organized around an innovative customer-value and customer-relationship framework.

Åtkomstkoder och digitalt tilläggsmaterial garanteras inte med begagnade böcker

Mer om Principles of marketing (2012)

2012 släpptes boken Principles of marketing skriven av Philip Kotler. Det är den 14e upplagan av kursboken. Den är skriven på engelska och består av 744 sidor. Förlaget bakom boken är Pearson Prentice Hall.

Köp boken Principles of marketing på Studentapan och spara pengar.

Tillhör kategorierna

Referera till Principles of marketing (Upplaga 14)

Harvard

Kotler, P. (2012). Principles of marketing. 14:e uppl. Pearson Prentice Hall.

Oxford

Kotler, Philip, Principles of marketing, 14 uppl. (Pearson Prentice Hall, 2012).

APA

Kotler, P. (2012). Principles of marketing (14:e uppl.). Pearson Prentice Hall.

Vancouver

Kotler P. Principles of marketing. 14:e uppl. Pearson Prentice Hall; 2012.