Åtkomstkoder och digitalt tilläggsmaterial garanteras inte med begagnade böcker
I juli 2020 släpptes boken Principles of Marketing - Scandinavian Edition skriven av Philip Kotler, Gary Armstrong, Anders Parment. Det är den 3e upplagan av kursboken. Den är skriven på engelska och består av 552 sidor. Förlaget bakom boken är Pearson Education.
Köp boken Principles of Marketing - Scandinavian Edition på Studentapan och spara uppåt 31% jämfört med lägsta nypris hos bokhandeln.
Harvard
Oxford
APA
Vancouver
Baserat på 107 recensioner från verifierade användare
4.8 (107)
107 recensioner
Jenny
Bra och tydligt innehåll
Gustav
Varberg
Många exempel som kopplas till verkliga företag vilket förenklar möjligheterna att applicera teorin i olika praktiska exempel-
Hanna
Staffanstorp
Bra och mycket information
Felix
Gävle
Enkel att hänga med i
Julian
Uddevalla
Bra och lärorik bok på engelska
Leo
Bromma
Teoretisk stark marknadsföringsbok med massa intressanta och relevanta case studies som t ex Netflix, Boeing osv… Går över alla marknadsförinsgrunder och principer