Åtkomstkoder och digitalt tilläggsmaterial garanteras inte med begagnade böcker
I juli 2020 släpptes boken Principles of Marketing - Scandinavian Edition skriven av Philip Kotler, Gary Armstrong, Anders Parment. Det är den 3e upplagan av kursboken. Den är skriven på engelska och består av 552 sidor. Förlaget bakom boken är Pearson Education.
Köp boken Principles of Marketing - Scandinavian Edition på Studentapan och spara uppåt 50% jämfört med lägsta nypris hos bokhandeln.
Harvard
Oxford
APA
Vancouver
Baserat på 116 recensioner från verifierade användare
4.8 (116)
116 recensioner
Cornelia
Superbra bok med tydlig konkret fakta
Sajra
Älmhult
Väldigt bra för kurs i marknadsföring
Linnea
Malmö
Bra beskrivningar, uppgifter och exempel
Max
Linköping
Otroligt, rekommenderar att köpa
Amanda
Vallentuna
Lätt att förstå, relevant information
Oscar
Vetlanda
Bra för kurs till Marknadsföring