Åtkomstkoder och digitalt tilläggsmaterial garanteras inte med begagnade böcker
I juli 2020 släpptes boken Principles of Marketing - Scandinavian Edition skriven av Philip Kotler, Gary Armstrong, Anders Parment. Det är den 3e upplagan av kursboken. Den är skriven på engelska och består av 552 sidor. Förlaget bakom boken är Pearson Education.
Köp boken Principles of Marketing - Scandinavian Edition på Studentapan och spara uppåt 27% jämfört med lägsta nypris hos bokhandeln.
Harvard
Oxford
APA
Vancouver
Baserat på 112 recensioner från verifierade användare
4.8 (112)
112 recensioner
Amanda
Vallentuna
Lätt att förstå, relevant information
Oscar
Växjö
Bra för kurs till Marknadsföring
Noel
Täby
Mycket men informativ text
Malin
Kalmar
Mycket bra bok för marknadsföringskurser. Små förklaring till sidan på de flesta sidor gör det enkelt att navigera i boken.
Birile
Sundsvall
En tydlig och lättläst bok som ger en bra översikt över marknadsföring. Passar bra som introduktion.
Jenny
Solna
Bra och tydligt innehåll