Åtkomstkoder och digitalt tilläggsmaterial garanteras inte med begagnade böcker
I juli 2020 släpptes boken Principles of Marketing - Scandinavian Edition skriven av Philip Kotler, Gary Armstrong, Anders Parment. Det är den 3e upplagan av kursboken. Den är skriven på engelska och består av 552 sidor. Förlaget bakom boken är Pearson Education.
Köp boken Principles of Marketing - Scandinavian Edition på Studentapan och spara uppåt 46% jämfört med lägsta nypris hos bokhandeln.
Harvard
Oxford
APA
Vancouver
Baserat på 88 recensioner från verifierade användare
4.8 (88)
88 recensioner
Tilde
Kalmar
Boken förklarar tydligt relevanta teorier på ett bra sätt
Yasmin
Östersund
Bra komplement till föreläsningar, man förstår allt lite fortare!
Viktor
Kalmar
Den här boken har varit ett riktigt bra stöd under flera av mina kurser inom marknadsföring – den förklarar marknadsföringens grunder tydligt och sätter dem i ett nordiskt/europeiskt sammanhang. Såna där tunga begrepp blir plötsligt begripliga med hjälp a
Sarah
Västerås
Bra bok som är lättläst! Man lär sig mycket om marknadsföring:)
Halil
Gävle
Viktigt för kursen
Rebecka
Arbrå
Informativ och bra