Projektledarpraktikan - Projektledning i reklam och media; Leif Johansson, Lars-Göran Nyström, Carl Anders Svensson; 2018

Projektledarpraktikan - Projektledning i reklam och media Upplaga 1

av Leif Johansson, Lars-Göran Nyström, Carl Anders Svensson
Den här boken behandlar annonsbyråns arbete ur projektledarens perspektiv. En bok med praktiska tips och inblick i byråns vardag. En handledning som kopplar ihop den praktiska och juridiska verkligheten med hjälp av författarnas egna upplevelser från reklam- och kommunikationsbranschen.
Boken behandlar hela processen från första mötet med kunden till genomförandet av en kampanj och är ett praktiskt hjälpmedel för dig som jobbar som projektledare på en annonsbyrå eller är kund hos en byrå. Eller en producent som vill ha mer insyn i hur arbetsgången fungerar. Den används såväl som kurslitteratur och som checklista i det dagliga praktiska arbetet.
Den här boken behandlar annonsbyråns arbete ur projektledarens perspektiv. En bok med praktiska tips och inblick i byråns vardag. En handledning som kopplar ihop den praktiska och juridiska verkligheten med hjälp av författarnas egna upplevelser från reklam- och kommunikationsbranschen.
Boken behandlar hela processen från första mötet med kunden till genomförandet av en kampanj och är ett praktiskt hjälpmedel för dig som jobbar som projektledare på en annonsbyrå eller är kund hos en byrå. Eller en producent som vill ha mer insyn i hur arbetsgången fungerar. Den används såväl som kurslitteratur och som checklista i det dagliga praktiska arbetet.
Upplaga: 1a upplagan
Utgiven: 2018
ISBN: 9789144132228
Förlag: Studentlitteratur AB
Format: E-bok
Språk: Svenska
Den här boken behandlar annonsbyråns arbete ur projektledarens perspektiv. En bok med praktiska tips och inblick i byråns vardag. En handledning som kopplar ihop den praktiska och juridiska verkligheten med hjälp av författarnas egna upplevelser från reklam- och kommunikationsbranschen.
Boken behandlar hela processen från första mötet med kunden till genomförandet av en kampanj och är ett praktiskt hjälpmedel för dig som jobbar som projektledare på en annonsbyrå eller är kund hos en byrå. Eller en producent som vill ha mer insyn i hur arbetsgången fungerar. Den används såväl som kurslitteratur och som checklista i det dagliga praktiska arbetet.
Den här boken behandlar annonsbyråns arbete ur projektledarens perspektiv. En bok med praktiska tips och inblick i byråns vardag. En handledning som kopplar ihop den praktiska och juridiska verkligheten med hjälp av författarnas egna upplevelser från reklam- och kommunikationsbranschen.
Boken behandlar hela processen från första mötet med kunden till genomförandet av en kampanj och är ett praktiskt hjälpmedel för dig som jobbar som projektledare på en annonsbyrå eller är kund hos en byrå. Eller en producent som vill ha mer insyn i hur arbetsgången fungerar. Den används såväl som kurslitteratur och som checklista i det dagliga praktiska arbetet.
Begagnad bok (0 st)
Begagnad bok (0 st)