Relationsanpassad kommunikation : hur man får sin personal, sina kunder och; Björn Lundén; 1991
Relationsanpassad kommunikation : hur man får sin personal, sina kunder och; Björn Lundén; 1991

Relationsanpassad kommunikation : hur man får sin personal, sina kunder ochUpplaga 2

av Björn Lundén

5.0 (1)

  • Upplaga: 2a upplagan
  • Utgiven: 1991
  • ISBN: 9789187744112
  • Sidor: 176 st
  • Förlag: Affärslitteratur i samarbete med Sveriges redovisningskonsulters förb. (SRF)
  • Format: Häftad
  • Språk: Svenska

Om boken

Vi har inte fått in någon beskrivning av denna bok från förlaget. Om boken ännu inte utkommit är en beskrivning av boken förhoppningsvis på gång. Ett tips är annars att söka upp förlagets hemsida där mer information om boken kan finnas.

Åtkomstkoder och digitalt tilläggsmaterial garanteras inte med begagnade böcker

Mer om Relationsanpassad kommunikation : hur man får sin personal, sina kunder och (1991)

1991 släpptes boken Relationsanpassad kommunikation : hur man får sin personal, sina kunder och skriven av Björn Lundén. Det är den 2a upplagan av kursboken. Den är skriven på svenska och består av 176 sidor. Förlaget bakom boken är Affärslitteratur i samarbete med Sveriges redovisningskonsulters förb. (SRF).

Köp boken Relationsanpassad kommunikation : hur man får sin personal, sina kunder och på Studentapan och spara pengar.

Tillhör kategorierna

Referera till Relationsanpassad kommunikation : hur man får sin personal, sina kunder och (Upplaga 2)

Harvard

Lundén, B. (1991). Relationsanpassad kommunikation : hur man får sin personal, sina kunder och. 2:a uppl. Affärslitteratur i samarbete med Sveriges redovisningskonsulters förb. (SRF).

Oxford

Lundén, Björn, Relationsanpassad kommunikation : hur man får sin personal, sina kunder och, 2 uppl. (Affärslitteratur i samarbete med Sveriges redovisningskonsulters förb. (SRF), 1991).

APA

Lundén, B. (1991). Relationsanpassad kommunikation : hur man får sin personal, sina kunder och (2:a uppl.). Affärslitteratur i samarbete med Sveriges redovisningskonsulters förb. (SRF).

Vancouver

Lundén B. Relationsanpassad kommunikation : hur man får sin personal, sina kunder och. 2:a uppl. Affärslitteratur i samarbete med Sveriges redovisningskonsulters förb. (SRF); 1991.