Sälj med hjärtat : säljdoktorns recept för vinnande kommunikation på och utanför jobbet ; Service med hjärtat : servicedoktorns recept för möten i världsklass; Johan Dahl, Christer Isehag; 2013
1 säljare

Sälj med hjärtat : säljdoktorns recept för vinnande kommunikation på och utanför jobbet ; Service med hjärtat : servicedoktorns recept för möten i världsklass Upplaga 1

av Johan Dahl, Christer Isehag
– Vad är det som angår i princip alla företag och som påverkar både utveckling, tillväxt, resultat, lönsamhet och stämningen bland medarbetarna? – Kundkommunikationen! Två av Sveriges ledande föreläsare och utbildare inom områdena försäljning, kundkommunikation och service med glimten i ögat har här samlat berättelser, tips och råd samt gamla och nya sanningar om hur vi kan påverka, övertyga, få fler och nöjdare kunder och samtidigt trivas bättre på jobbet och i resten av livet. Vanliga böcker har en fram- och en baksida – den här har två framsidor! Läser du från ena hållet är perspektivet mer säljande och från andra hållet är det ett ”mjukare” serviceperspektiv. Författarna menar att det egentligen handlar om samma sak men att det är intressant att se på frågan med olika glasögon.
– Vad är det som angår i princip alla företag och som påverkar både utveckling, tillväxt, resultat, lönsamhet och stämningen bland medarbetarna? – Kundkommunikationen! Två av Sveriges ledande föreläsare och utbildare inom områdena försäljning, kundkommunikation och service med glimten i ögat har här samlat berättelser, tips och råd samt gamla och nya sanningar om hur vi kan påverka, övertyga, få fler och nöjdare kunder och samtidigt trivas bättre på jobbet och i resten av livet. Vanliga böcker har en fram- och en baksida – den här har två framsidor! Läser du från ena hållet är perspektivet mer säljande och från andra hållet är det ett ”mjukare” serviceperspektiv. Författarna menar att det egentligen handlar om samma sak men att det är intressant att se på frågan med olika glasögon.
Upplaga: 1a upplagan
Utgiven: 2013
ISBN: 9789186775650
Förlag: Hoi Förlag AB
Format: Häftad
Språk: Svenska
Sidor: 276 st
– Vad är det som angår i princip alla företag och som påverkar både utveckling, tillväxt, resultat, lönsamhet och stämningen bland medarbetarna? – Kundkommunikationen! Två av Sveriges ledande föreläsare och utbildare inom områdena försäljning, kundkommunikation och service med glimten i ögat har här samlat berättelser, tips och råd samt gamla och nya sanningar om hur vi kan påverka, övertyga, få fler och nöjdare kunder och samtidigt trivas bättre på jobbet och i resten av livet. Vanliga böcker har en fram- och en baksida – den här har två framsidor! Läser du från ena hållet är perspektivet mer säljande och från andra hållet är det ett ”mjukare” serviceperspektiv. Författarna menar att det egentligen handlar om samma sak men att det är intressant att se på frågan med olika glasögon.
– Vad är det som angår i princip alla företag och som påverkar både utveckling, tillväxt, resultat, lönsamhet och stämningen bland medarbetarna? – Kundkommunikationen! Två av Sveriges ledande föreläsare och utbildare inom områdena försäljning, kundkommunikation och service med glimten i ögat har här samlat berättelser, tips och råd samt gamla och nya sanningar om hur vi kan påverka, övertyga, få fler och nöjdare kunder och samtidigt trivas bättre på jobbet och i resten av livet. Vanliga böcker har en fram- och en baksida – den här har två framsidor! Läser du från ena hållet är perspektivet mer säljande och från andra hållet är det ett ”mjukare” serviceperspektiv. Författarna menar att det egentligen handlar om samma sak men att det är intressant att se på frågan med olika glasögon.
Begagnad bok
169 kr
Fri frakt & skickas inom 1-3 vardagar
Köpskydd med Studentapan
Varje köp täcks av Studentapans köpskydd som säkerställer att boken kommer fram, att du får rätt bok och att skicket stämmer överens med beskrivning.
169 kr
Fri frakt & skickas inom 1-3 vardagar