Service management : ledning och strategi i tjänsteproduktionen; Richard Normann; 1992
Begagnad
Service management : ledning och strategi i tjänsteproduktionen; Richard Normann; 1992
Begagnad

Service management : ledning och strategi i tjänsteproduktionenUpplaga 3

av Richard Normann

  • Upplaga: 3e upplagan
  • Utgiven: 1992
  • ISBN: 9789121601280
  • Förlag: Liber ekonomi
  • Format: Häftad
  • Språk: Svenska

Om boken

1992 släpptes boken Service management : ledning och strategi i tjänsteproduktionen skriven av Richard Normann. Det är den 3e upplagan av kursboken. Den är skriven på svenska. Förlaget bakom boken är Liber ekonomi.

Köp boken Service management : ledning och strategi i tjänsteproduktionen på Studentapan och spara pengar.

Åtkomstkoder och digitalt tilläggsmaterial garanteras inte med begagnade böcker

Finns i 5 upplagor

Upplaga 5, Upplaga 4, Upplaga 3, Upplaga 2, Upplaga 1

Tillhör kategorierna

Referera till Service management : ledning och strategi i tjänsteproduktionen (Upplaga 3)

Harvard

Normann, R. (1992). Service management : ledning och strategi i tjänsteproduktionen. 3:e uppl. Liber ekonomi.

Oxford

Normann, Richard, Service management : ledning och strategi i tjänsteproduktionen, 3 uppl. (Liber ekonomi, 1992).

APA

Normann, R. (1992). Service management : ledning och strategi i tjänsteproduktionen (3:e uppl.). Liber ekonomi.

Vancouver

Normann R. Service management : ledning och strategi i tjänsteproduktionen. 3:e uppl. Liber ekonomi; 1992.

Alla upplagor