Åtkomstkoder och digitalt tilläggsmaterial garanteras inte med begagnade böcker
I augusti 2012 släpptes boken Service och bemötande skriven av Camilla Olsson. Det är den 1a upplagan av kursboken. Den är skriven på svenska och består av 112 sidor djupgående information om ekonomi. Förlaget bakom boken är Gästakademien / UHR.
Köp boken Service och bemötande på Studentapan och spara pengar.
Harvard
Oxford
APA
Vancouver
Baserat på 10 recensioner från verifierade användare
4.7 (10)
10 recensioner
Masar
Kumla
Väldigt bra och lärorik bok. Den är välskriven, lätt att följa och ger många nya insikter.
Elena
Hisings Backa
Lärorikt bok, mycket bra info!
Saga
Hässelby
Toppenbra bok med lättsmält och tydlig information som man kommer ha bra användning för även efter man pluggat!
Sofia
Gemla
Bra bok med bra information.
Jennifer
Trollhättan
Intressant bok som man kan ta lärdom av i fler sammanhang än den ger exempel på. Ger en bra inblick i service-yrken.
Jane
Järfälla
Lärorikt ,mycket intressant, toppen