Service och bemötande i arbetslivet, Arbetsbok; Åse Lundén-Welden, Eina Linder; 2016
Begagnad
-14%
Service och bemötande i arbetslivet, Arbetsbok; Åse Lundén-Welden, Eina Linder; 2016
Begagnad
-14%

Service och bemötande i arbetslivet, ArbetsbokUpplaga 1

av Åse Lundén-Welden, Eina Linder

  • Upplaga: 1a upplagan
  • Utgiven: 2016
  • ISBN: 9789188309068
  • Sidor: 79 st
  • Förlag: Lära Förlag
  • Format: Häftad
  • Språk: Svenska

Om boken

Höstterminen 2025 träder reformen Gy25 i kraft för alla nya elever på gymnasial nivå. Gymnasiekurserna ersätts av ämnen, med ny struktur och ett nytt centralt innehåll. För dig som arbetar i anpassad gymnasieskola innebär det att innehållet i våra läromedel inte längre kommer svara direkt mot det centrala innehållet i ämnesplanerna. Att ta fram nya läromedel tar tid, och under en period kommer tyvärr bristen på aktuella basläromedel för den anpassade gymnasieskolan bli ännu större än den redan är. Vi gör allt för att hålla den tiden så kort som möjligt. Tills nya läromedel tagits fram kommer vi fortsätta erbjuda våra nuvarande yrkesmaterial ihop med ett PDF-dokument som visar hur du som lärare behöver anpassa materialet för att undervisningen ska passa de nya ämnena. Länk till PDF-dokumenten för detta läromedel hittar du HÄR! Service och bemötande i arbetslivet arbetsbok är en enkel och tydlig arbetsbok som tillhör läroboken med samma namn. Arbetsboken innehåller olika typer av uppgifter och övningar. Uppgifterna syftar till att fördjupa lärobokens teman och att ge eleverna repetition och fördjupning av lärobokens innehåll med möjlighet till reflektion med utgångspunkt i den egna personen. Övningsfrågorna kan besvaras direkt i boken. Om serien Service och bemötande i arbetslivet Materialet består av läroboken Service och bemötande i arbetslivet och den tillhörande arbetsboken med samma namn. Böckerna säljs separat. Läromedlet finns även som interaktiv digital bok, under namnet Service och bemötande i arbetslivet digital. Innehållet i de båda versionerna är identiskt. Det digitala läromedlet har all text inläst som ljudbok. Till läromedlet finns även en lärarwebb med lärarhandledning och all text i Service och bemötande inläst som ljudbok. Lärarwebben köps separat med skollicens. För vem? Materialet är lämpligt för kursen ?Service och bemötande 1? i anpassad gymnasieskolan. Passar även elever på komvux som anpassad utbildning och andra elever i behov av lättläst och tydligt material. Målgrupp för läromedlen anges ingenstans i materialen.

Åtkomstkoder och digitalt tilläggsmaterial garanteras inte med begagnade böcker

Mer om Service och bemötande i arbetslivet, Arbetsbok (2016)

I januari 2016 släpptes boken Service och bemötande i arbetslivet, Arbetsbok skriven av Åse Lundén-Welden, Eina Linder. Det är den 1a upplagan av kursboken. Den är skriven på svenska och består av 79 sidor djupgående information om samhälle och politik. Förlaget bakom boken är Lära Förlag.

Köp boken Service och bemötande i arbetslivet, Arbetsbok på Studentapan och spara uppåt 14% jämfört med lägsta nypris hos bokhandeln.

Referera till Service och bemötande i arbetslivet, Arbetsbok (Upplaga 1)

Harvard

Lundén-Welden, Å. & Linder, E. (2016). Service och bemötande i arbetslivet, Arbetsbok. 1:a uppl. Lära Förlag.

Oxford

Lundén-Welden, Åse & Linder, Eina, Service och bemötande i arbetslivet, Arbetsbok, 1 uppl. (Lära Förlag, 2016).

APA

Lundén-Welden, Å., & Linder, E. (2016). Service och bemötande i arbetslivet, Arbetsbok (1:a uppl.). Lära Förlag.

Vancouver

Lundén-Welden Å, Linder E. Service och bemötande i arbetslivet, Arbetsbok. 1:a uppl. Lära Förlag; 2016.