Service och bemötande i arbetslivet, Lärobok; Eina Linder, Åse Lundén-Welden; 2016
spara 39%
1 säljare

Service och bemötande i arbetslivet, Lärobok Upplaga 1

av Eina Linder, Åse Lundén-Welden
SERVICE OCH BEMÖTANDE I ARBETSLIVET är en lärobok lämplig för kursen ?Service och bemötande 1? i anpassad gymnasieskolan. Boken är indelad i fem teman med lättläst faktatext uppbyggd kring berättelser och bilder från vardagen och arbetslivet. Läromedlet handlar om hur man kan kommunicera och ge god service i arbetslivet. Berättelserna i materialet tar upp situationer som eleven kan diskutera med sina studiekamrater. OM SERIEN SERVICE OCH BEMÖTANDE I ARBETSLIVET Materialet består av läroboken Service och bemötande i arbetslivet och den tillhörande arbetsboken med samma namn. Böckerna säljs separat. Läromedlet finns även som interaktiv digital bok, under namnet Service och bemötande i arbetslivet digital. Innehållet i de båda versionerna är identiskt. Det digitala läromedlet har all text inläst som ljudbok. Till läromedlet finns PDF-filer med lärarhandledning. Du hittar dessa på www laraonline.se. Ingen inloggning behövs för att hämta gratismaterial. Markera ?Visa gratismaterial? och filtrera på ämne. FÖR VEM? Materialet är lämpligt för kursen ?Service och bemötande 1? i anpassad gymnasieskolan. Passar även elever på komvux som anpassad utbildning och andra elever i behov av lättläst och tydligt material. Målgrupp för läromedlen anges ingenstans i materialen.
SERVICE OCH BEMÖTANDE I ARBETSLIVET är en lärobok lämplig för kursen ?Service och bemötande 1? i anpassad gymnasieskolan. Boken är indelad i fem teman med lättläst faktatext uppbyggd kring berättelser och bilder från vardagen och arbetslivet. Läromedlet handlar om hur man kan kommunicera och ge god service i arbetslivet. Berättelserna i materialet tar upp situationer som eleven kan diskutera med sina studiekamrater. OM SERIEN SERVICE OCH BEMÖTANDE I ARBETSLIVET Materialet består av läroboken Service och bemötande i arbetslivet och den tillhörande arbetsboken med samma namn. Böckerna säljs separat. Läromedlet finns även som interaktiv digital bok, under namnet Service och bemötande i arbetslivet digital. Innehållet i de båda versionerna är identiskt. Det digitala läromedlet har all text inläst som ljudbok. Till läromedlet finns PDF-filer med lärarhandledning. Du hittar dessa på www laraonline.se. Ingen inloggning behövs för att hämta gratismaterial. Markera ?Visa gratismaterial? och filtrera på ämne. FÖR VEM? Materialet är lämpligt för kursen ?Service och bemötande 1? i anpassad gymnasieskolan. Passar även elever på komvux som anpassad utbildning och andra elever i behov av lättläst och tydligt material. Målgrupp för läromedlen anges ingenstans i materialen.
Upplaga: 1a upplagan
Utgiven: 2016
ISBN: 9789188309051
Förlag: Lära Förlag
Format: Häftad
Språk: Svenska
Sidor: 123 st
SERVICE OCH BEMÖTANDE I ARBETSLIVET är en lärobok lämplig för kursen ?Service och bemötande 1? i anpassad gymnasieskolan. Boken är indelad i fem teman med lättläst faktatext uppbyggd kring berättelser och bilder från vardagen och arbetslivet. Läromedlet handlar om hur man kan kommunicera och ge god service i arbetslivet. Berättelserna i materialet tar upp situationer som eleven kan diskutera med sina studiekamrater. OM SERIEN SERVICE OCH BEMÖTANDE I ARBETSLIVET Materialet består av läroboken Service och bemötande i arbetslivet och den tillhörande arbetsboken med samma namn. Böckerna säljs separat. Läromedlet finns även som interaktiv digital bok, under namnet Service och bemötande i arbetslivet digital. Innehållet i de båda versionerna är identiskt. Det digitala läromedlet har all text inläst som ljudbok. Till läromedlet finns PDF-filer med lärarhandledning. Du hittar dessa på www laraonline.se. Ingen inloggning behövs för att hämta gratismaterial. Markera ?Visa gratismaterial? och filtrera på ämne. FÖR VEM? Materialet är lämpligt för kursen ?Service och bemötande 1? i anpassad gymnasieskolan. Passar även elever på komvux som anpassad utbildning och andra elever i behov av lättläst och tydligt material. Målgrupp för läromedlen anges ingenstans i materialen.
SERVICE OCH BEMÖTANDE I ARBETSLIVET är en lärobok lämplig för kursen ?Service och bemötande 1? i anpassad gymnasieskolan. Boken är indelad i fem teman med lättläst faktatext uppbyggd kring berättelser och bilder från vardagen och arbetslivet. Läromedlet handlar om hur man kan kommunicera och ge god service i arbetslivet. Berättelserna i materialet tar upp situationer som eleven kan diskutera med sina studiekamrater. OM SERIEN SERVICE OCH BEMÖTANDE I ARBETSLIVET Materialet består av läroboken Service och bemötande i arbetslivet och den tillhörande arbetsboken med samma namn. Böckerna säljs separat. Läromedlet finns även som interaktiv digital bok, under namnet Service och bemötande i arbetslivet digital. Innehållet i de båda versionerna är identiskt. Det digitala läromedlet har all text inläst som ljudbok. Till läromedlet finns PDF-filer med lärarhandledning. Du hittar dessa på www laraonline.se. Ingen inloggning behövs för att hämta gratismaterial. Markera ?Visa gratismaterial? och filtrera på ämne. FÖR VEM? Materialet är lämpligt för kursen ?Service och bemötande 1? i anpassad gymnasieskolan. Passar även elever på komvux som anpassad utbildning och andra elever i behov av lättläst och tydligt material. Målgrupp för läromedlen anges ingenstans i materialen.
Begagnad bok
319 kr515 krSpara 196 kr (39%) mot nypris
Fri frakt & skickas inom 1-3 vardagar
Köpskydd med Studentapan
Varje köp täcks av Studentapans köpskydd som säkerställer att boken kommer fram, att du får rätt bok och att skicket stämmer överens med beskrivning.
319 kr515 krSpara 196 kr (39%) mot nypris
Fri frakt & skickas inom 1-3 vardagar