Service och bemötande i arbetslivet, Lärobok; Eina Linder, Åse Lundén-Welden; 2016
Begagnad
-17%
Service och bemötande i arbetslivet, Lärobok; Eina Linder, Åse Lundén-Welden; 2016
Begagnad
-17%

Service och bemötande i arbetslivet, LärobokUpplaga 1

av Eina Linder, Åse Lundén-Welden

  • Upplaga: 1a upplagan
  • Utgiven: 2016
  • ISBN: 9789188309051
  • Sidor: 123 st
  • Förlag: Lära Förlag
  • Format: Häftad
  • Språk: Svenska

Om boken

Höstterminen 2025 träder reformen Gy25 i kraft för alla nya elever på gymnasial nivå. Gymnasiekurserna ersätts av ämnen, med ny struktur och ett nytt centralt innehåll. För dig som arbetar i anpassad gymnasieskola innebär det att innehållet i våra läromedel inte längre kommer svara direkt mot det centrala innehållet i ämnesplanerna. Att ta fram nya läromedel tar tid, och under en period kommer tyvärr bristen på aktuella basläromedel för den anpassade gymnasieskolan bli ännu större än den redan är. Vi gör allt för att hålla den tiden så kort som möjligt. Tills nya läromedel tagits fram kommer vi fortsätta erbjuda våra nuvarande yrkesmaterial ihop med ett PDF-dokument som visar hur du som lärare behöver anpassa materialet för att undervisningen ska passa de nya ämnena. Länk till PDF-dokumenten för detta läromedel hittar du HÄR! Service och bemötande i arbetslivet är en lärobok lämplig för kursen ?Service och bemötande 1? i anpassad gymnasieskolan. Boken är indelad i fem teman med lättläst faktatext uppbyggd kring berättelser och bilder från vardagen och arbetslivet. Läromedlet handlar om hur man kan kommunicera och ge god service i arbetslivet. Berättelserna i materialet tar upp situationer som eleven kan diskutera med sina studiekamrater. Om serien Service och bemötande i arbetslivet Materialet består av läroboken Service och bemötande i arbetslivet och den tillhörande arbetsboken med samma namn. Böckerna säljs separat. Läromedlet finns även som interaktiv digital bok, under namnet Service och bemötande i arbetslivet digital. Innehållet i de båda versionerna är identiskt. Det digitala läromedlet har all text inläst som ljudbok. Till läromedlet finns även en lärarwebb med lärarhandledning och all text i Service och bemötande inläst som ljudbok. Lärarwebben köps separat med skollicens. För vem? Materialet är lämpligt för kursen ?Service och bemötande 1? i anpassad gymnasieskolan. Passar även elever på komvux som anpassad utbildning och andra elever i behov av lättläst och tydligt material. Målgrupp för läromedlen anges ingenstans i materialen.

Åtkomstkoder och digitalt tilläggsmaterial garanteras inte med begagnade böcker

Mer om Service och bemötande i arbetslivet, Lärobok (2016)

I januari 2016 släpptes boken Service och bemötande i arbetslivet, Lärobok skriven av Eina Linder, Åse Lundén-Welden. Det är den 1a upplagan av kursboken. Den är skriven på svenska och består av 123 sidor djupgående information om samhälle och politik. Förlaget bakom boken är Lära Förlag.

Köp boken Service och bemötande i arbetslivet, Lärobok på Studentapan och spara uppåt 17% jämfört med lägsta nypris hos bokhandeln.

Referera till Service och bemötande i arbetslivet, Lärobok (Upplaga 1)

Harvard

Linder, E. & Lundén-Welden, Å. (2016). Service och bemötande i arbetslivet, Lärobok. 1:a uppl. Lära Förlag.

Oxford

Linder, Eina & Lundén-Welden, Åse, Service och bemötande i arbetslivet, Lärobok, 1 uppl. (Lära Förlag, 2016).

APA

Linder, E., & Lundén-Welden, Å. (2016). Service och bemötande i arbetslivet, Lärobok (1:a uppl.). Lära Förlag.

Vancouver

Linder E, Lundén-Welden Å. Service och bemötande i arbetslivet, Lärobok. 1:a uppl. Lära Förlag; 2016.