Services marketing : integrating customer focus across the firm; Valarie A Zeithaml; 2000
Services marketing : integrating customer focus across the firm; Valarie A Zeithaml; 2000

Services marketing : integrating customer focus across the firmUpplaga 2

av Valarie A Zeithaml

  • Upplaga: 2a upplagan
  • Utgiven: 2000
  • ISBN: 9780071169943
  • Förlag: Irwin/McGraw-Hill
  • Format: Häftad
  • Språk: Engelska

Om boken

2000 släpptes boken Services marketing : integrating customer focus across the firm skriven av Valarie A Zeithaml. Det är den 2a upplagan av kursboken. Den är skriven på engelska. Förlaget bakom boken är Irwin/McGraw-Hill.

Köp boken Services marketing : integrating customer focus across the firm på Studentapan och spara pengar.

Åtkomstkoder och digitalt tilläggsmaterial garanteras inte med begagnade böcker

Referera till Services marketing : integrating customer focus across the firm (Upplaga 2)

Harvard

Zeithaml, V. A. (2000). Services marketing : integrating customer focus across the firm. 2:a uppl. Irwin/McGraw-Hill.

Oxford

Zeithaml, Valarie A, Services marketing : integrating customer focus across the firm, 2 uppl. (Irwin/McGraw-Hill, 2000).

APA

Zeithaml, V. A. (2000). Services marketing : integrating customer focus across the firm (2:a uppl.). Irwin/McGraw-Hill.

Vancouver

Zeithaml VA. Services marketing : integrating customer focus across the firm. 2:a uppl. Irwin/McGraw-Hill; 2000.