Sounds like branding : hur varumärken blev de nya skivbolagen (och konsumenter blev  till fans); Jakob Lusensky; 2010
Begagnad
Sounds like branding : hur varumärken blev de nya skivbolagen (och konsumenter blev  till fans); Jakob Lusensky; 2010
Begagnad

Sounds like branding : hur varumärken blev de nya skivbolagen (och konsumenter blev till fans)Upplaga 1

av Jakob Lusensky

  • Upplaga: 1a upplagan
  • Utgiven: 2010
  • ISBN: 9789113026343
  • Sidor: 217 st
  • Förlag: Norstedts
  • Format: Inbunden
  • Språk: Svenska

Om boken

Människor älskar musik men avskyr reklam. Något som får allt fler varumärken att undvika traditionell annonsering och istället marknadsföra sig genom musik och artister. I en värld där människors uppmärksamhet inte längre är till salu blir musik ett sätt att engagera och skapa uppmärksamhet. "Sounds like branding" är en öronöppnande resa genom musik- och marknadsföringshistorien, från 20-talets muzak (hissmusik) och jinglar till dagens music branding - så kallas denna nya marknadsföringsmetod där varumärken är de nya skivbolagen, där lyckad marknadsföring blir en del av populärkulturen och där konsumenter förvandlas till fans. Boken fungerar också som en inspirerande handbok för den som vill veta hur man ska göra för att använda sig av music branding i sin marknadsföring. Denna titel har tidigare givits ut av Norstedts men ingår numera i Studentlitteraturs sortiment.

Åtkomstkoder och digitalt tilläggsmaterial garanteras inte med begagnade böcker

Mer om Sounds like branding : hur varumärken blev de nya skivbolagen (och konsumenter blev till fans) (2010)

I mars 2010 släpptes boken Sounds like branding : hur varumärken blev de nya skivbolagen (och konsumenter blev till fans) skriven av Jakob Lusensky. Det är den 1a upplagan av kursboken. Den är skriven på svenska och består av 217 sidor djupgående information om media och kommunikation. Förlaget bakom boken är Norstedts som har sitt säte i Stockholm.

Köp boken Sounds like branding : hur varumärken blev de nya skivbolagen (och konsumenter blev till fans) på Studentapan och spara pengar.

Finns i 2 upplagor

Upplaga 2, Upplaga 1

Referera till Sounds like branding : hur varumärken blev de nya skivbolagen (och konsumenter blev till fans) (Upplaga 1)

Harvard

Lusensky, J. (2010). Sounds like branding : hur varumärken blev de nya skivbolagen (och konsumenter blev  till fans). 1:a uppl. Norstedts.

Oxford

Lusensky, Jakob, Sounds like branding : hur varumärken blev de nya skivbolagen (och konsumenter blev  till fans), 1 uppl. (Norstedts, 2010).

APA

Lusensky, J. (2010). Sounds like branding : hur varumärken blev de nya skivbolagen (och konsumenter blev  till fans) (1:a uppl.). Norstedts.

Vancouver

Lusensky J. Sounds like branding : hur varumärken blev de nya skivbolagen (och konsumenter blev  till fans). 1:a uppl. Norstedts; 2010.

Alla upplagor