Sports marketing : a strategic perspective; Matthew D. Shank; 2002
Sports marketing : a strategic perspective; Matthew D. Shank; 2002

Sports marketing : a strategic perspectiveUpplaga 2

av Matthew D. Shank

  • Upplaga: 2a upplagan
  • Utgiven: 2002
  • ISBN: 9780130407917
  • Sidor: 613 st
  • Förlag: Prentice Hall
  • Format: Inbunden
  • Språk: Engelska

Om boken

Organized around a framework of the strategic marketing process that can be applied to the sports industry, this work provides: an appreciation for the growing popularity of women's sports and the globalization of sport; a balanced treatment of all aspects of sports marketing at all levels; an introduction of the concepts and theories unique to sports marketing and a review of the basic principles of marketing in the context of sports; and comprehensive coverage of the functions of sports marketing. This edition includes: a running case throughout the text using the new XFL; up-to-date examples and research; and interviews from sports marketing practitioners throughout the text.

Åtkomstkoder och digitalt tilläggsmaterial garanteras inte med begagnade böcker

Mer om Sports marketing : a strategic perspective (2002)

2002 släpptes boken Sports marketing : a strategic perspective skriven av Matthew D. Shank. Det är den 2a upplagan av kursboken. Den är skriven på engelska och består av 613 sidor. Förlaget bakom boken är Prentice Hall som har sitt säte i Upper saddle river.

Köp boken Sports marketing : a strategic perspective på Studentapan och spara pengar.

Tillhör kategorierna

Referera till Sports marketing : a strategic perspective (Upplaga 2)

Harvard

Shank, M. D. (2002). Sports marketing : a strategic perspective. 2:a uppl. Prentice Hall.

Oxford

Shank, Matthew D., Sports marketing : a strategic perspective, 2 uppl. (Prentice Hall, 2002).

APA

Shank, M. D. (2002). Sports marketing : a strategic perspective (2:a uppl.). Prentice Hall.

Vancouver

Shank MD. Sports marketing : a strategic perspective. 2:a uppl. Prentice Hall; 2002.