Sports marketing : a strategic perspective; Matthew D. Shank; 2008
Begagnad
Sports marketing : a strategic perspective; Matthew D. Shank; 2008
Begagnad

Sports marketing : a strategic perspectiveUpplaga 4

av Matthew D. Shank

  • Upplaga: 4e upplagan
  • Utgiven: 2008
  • ISBN: 9780138137458
  • Sidor: 480 st
  • Förlag: Pearson Education [distributor]
  • Format: Häftad
  • Språk: Engelska

Om boken

Written from a strategic marketing perspective, this book explores the complex and diverse nature of sports marketing. The author presents a framework to help explain and organise the process, and looks at how principles are applied in practice.

Åtkomstkoder och digitalt tilläggsmaterial garanteras inte med begagnade böcker

Mer om Sports marketing : a strategic perspective (2008)

2008 släpptes boken Sports marketing : a strategic perspective skriven av Matthew D. Shank. Det är den 4e upplagan av kursboken. Den är skriven på engelska och består av 480 sidor. Förlaget bakom boken är Pearson Education [distributor].

Köp boken Sports marketing : a strategic perspective på Studentapan och spara pengar.

Tillhör kategorierna

Referera till Sports marketing : a strategic perspective (Upplaga 4)

Harvard

Shank, M. D. (2008). Sports marketing : a strategic perspective. 4:e uppl. Pearson Education [distributor].

Oxford

Shank, Matthew D., Sports marketing : a strategic perspective, 4 uppl. (Pearson Education [distributor], 2008).

APA

Shank, M. D. (2008). Sports marketing : a strategic perspective (4:e uppl.). Pearson Education [distributor].

Vancouver

Shank MD. Sports marketing : a strategic perspective. 4:e uppl. Pearson Education [distributor]; 2008.