Storytelling; Klaus Fog, Christian Budtz, Baris Yakaboylu; 2010
Storytelling; Klaus Fog, Christian Budtz, Baris Yakaboylu; 2010

StorytellingUpplaga 2005

av Klaus Fog, Christian Budtz, Baris Yakaboylu

  • Upplaga: 2005e upplagan
  • Utgiven: 2010
  • ISBN: 9783642062506
  • Sidor: 238 st
  • Förlag: Springer-Verlag Berlin and Heidelberg GmbH & Co. K
  • Format: Häftad
  • Språk: Engelska

Om boken

As a concept, storytelling has won a decisive foothold in the debate on how brands of the future will be shaped. Yet, companies are still confused as to how and why storytelling can make a difference to their business. What is the point of telling stories anyway? What makes a good story? And how do you go about telling it so that it supports the company brand? This book is written for practitioners by practitioners. Through real life examples, simple guidelines and practical tools, the book aims to inspire companies to use storytelling as a means of building their brand - internally as well as externally.

Åtkomstkoder och digitalt tilläggsmaterial garanteras inte med begagnade böcker

Mer om Storytelling (2010)

I oktober 2010 släpptes boken Storytelling skriven av Klaus Fog, Christian Budtz, Baris Yakaboylu. Det är den 2005e upplagan av kursboken. Den är skriven på engelska och består av 238 sidor. Förlaget bakom boken är Springer-Verlag Berlin and Heidelberg GmbH & Co. K.

Köp boken Storytelling på Studentapan och spara pengar.

Referera till Storytelling (Upplaga 2005)

Harvard

Fog, K., Budtz, C. & Yakaboylu, B. (2010). Storytelling. 2005:e uppl. Springer-Verlag Berlin and Heidelberg GmbH & Co. K.

Oxford

Fog, Klaus, Budtz, Christian & Yakaboylu, Baris, Storytelling, 2005 uppl. (Springer-Verlag Berlin and Heidelberg GmbH & Co. K, 2010).

APA

Fog, K., Budtz, C., & Yakaboylu, B. (2010). Storytelling (2005:e uppl.). Springer-Verlag Berlin and Heidelberg GmbH & Co. K.

Vancouver

Fog K, Budtz C, Yakaboylu B. Storytelling. 2005:e uppl. Springer-Verlag Berlin and Heidelberg GmbH & Co. K; 2010.