Strategic brand management : building, measuring and managing brand equity; Kevin Lane Keller; 2008
Strategic brand management : building, measuring and managing brand equity; Kevin Lane Keller; 2008

Strategic brand management : building, measuring and managing brand equityUpplaga 3

av Kevin Lane Keller

  • Upplaga: 3e upplagan
  • Utgiven: 2008
  • ISBN: 9780132336222
  • Sidor: 720 st
  • Förlag: Pearson
  • Format: Häftad
  • Språk: Engelska

Om boken

For students, managers and senior executives studying Brand Management. Keller, Strategic Brand Management, 3e provides insights into how to create profitable brand strategies by building, measuring, and managing brand equity.

Åtkomstkoder och digitalt tilläggsmaterial garanteras inte med begagnade böcker

Mer om Strategic brand management : building, measuring and managing brand equity (2008)

2008 släpptes boken Strategic brand management : building, measuring and managing brand equity skriven av Kevin Lane Keller. Det är den 3e upplagan av kursboken. Den är skriven på engelska och består av 720 sidor. Förlaget bakom boken är Pearson som har sitt säte i London.

Köp boken Strategic brand management : building, measuring and managing brand equity på Studentapan och spara pengar.

Tillhör kategorierna

Referera till Strategic brand management : building, measuring and managing brand equity (Upplaga 3)

Harvard

Keller, K. L. (2008). Strategic brand management : building, measuring and managing brand equity. 3:e uppl. Pearson.

Oxford

Keller, Kevin Lane, Strategic brand management : building, measuring and managing brand equity, 3 uppl. (Pearson, 2008).

APA

Keller, K. L. (2008). Strategic brand management : building, measuring and managing brand equity (3:e uppl.). Pearson.

Vancouver

Keller KL. Strategic brand management : building, measuring and managing brand equity. 3:e uppl. Pearson; 2008.