Highly practical and exceptionally clear, Strategic Marketing discusses the essential concepts and tools necessary to understand and implement effective marketing strategies. The fourth edition is packed with new case studies and examples, including the rise of Disney+, the use of artificial intelligence in marketing, and small-scale innovators in India.
Step into the professional world via the brand-new Practitioner Insights feature, through which marketers operating across Africa, Europe, and Asia share the challenges they have faced and how they overcame them.
This significantly revised edition also includes the latest research and explorations of socio-political issues, such as the Black Lives Matter movement and the global COVID-19 pandemic, underlining their importance to marketers.
The book’s clear four-part structure mirrors the industry’s most widely used strategic marketing framework. Each part addresses one of four essential questions organizations need to ask themselves: “Where are we now?”, “Where do we want to be?”, “How will we get there?”, and “Did we get there?”—all while revealing the techniques marketers use to discover the answers.
This illuminating book is the ideal guide to strategic marketing for students and anyone aspiring to become a successful strategic marketer.
Åtkomstkoder och digitalt tilläggsmaterial garanteras inte med begagnade böcker
2022 släpptes boken Strategic marketing : creating competitive advantage skriven av Douglas C. West. Det är den 4e upplagan av kursboken. Den är skriven på engelska och består av 600 sidor. Förlaget bakom boken är Oxford University Press.
Köp boken Strategic marketing : creating competitive advantage på Studentapan och spara uppåt 34% jämfört med lägsta nypris hos bokhandeln.
Harvard
Oxford
APA
Vancouver
Baserat på 8 recensioner från verifierade användare
5.0 (8)
8 recensioner
Natalie
Töllsjö
Mycket bra info och tydlig uppbyggnad
Muhammad
Göteborg
Väldigt enkel att förstå
Ida
Göteborg
En väldigt bra bok, som omfattar allt. En bra struktur i boken och finns även en lång begrepps lista med sidnummer till respektive begrepp i boken vilket gör det enkelt att hitta i boken.
Lovisa
Göteborg
Funkade super till genomförd kurs. :)
Christ
Borås
Strategic Marketing Douglas West, John Ford m.fl.
Tuva
Borås
Grym lärobok som täckte inprincip hela kursen om Strategisk marknadsföring.