Åtkomstkoder och digitalt tilläggsmaterial garanteras inte med begagnade böcker
2015 släpptes boken Strategic marketing : creating competitive advantage skriven av Douglas C. West. Det är den 3e upplagan av kursboken. Den är skriven på engelska och består av 600 sidor. Förlaget bakom boken är Oxford University Press.
Köp boken Strategic marketing : creating competitive advantage på Studentapan och spara pengar.
Harvard
Oxford
APA
Vancouver
Baserat på 8 recensioner från verifierade användare
4.9 (8)
8 recensioner
Michelle-Estelle
Älvsered
Lite svår men fick ha med den på tentan så ett super bra compliment
Alma
Varberg
Mycket bra bok!
Andrea
Hisings Kärra
Väldigt bra - tydlig och lättformulerad engelska
Viktoria
Landvetter
Informationsrik och lättläst. Hjälpte mig att klara kursen strategisk marknadsföring
Sarah
Sätila
Superbra bok för både förståelse och tenta i strategisk marknadsföring!
Melisa
Mölndal
Jätte bra bok.