Tillämpad kommunikationsvetenskap; Larsåke Larsson; 2001
5+ säljare

Tillämpad kommunikationsvetenskap Upplaga 2

av Larsåke Larsson
Hur tillämpas kommunikationsvetenskapliga kunskaper inom företag, offentliga institutioner och organisationer? Vilka erfarenheter från yrkesfältet är betydelsefulla för akademiska studier av organisationers kommunikation? Var står forskningen på området? Det är centrala frågor för denna bok som ger en introduktion till ämnesområdet planerad kommunikation och public relations (publika relationer).
Kommunikation är en allt viktigare dimension av företagande och förvaltning. Professionell hantering av information och relationen med omvärlden får allt större betydelse för framgångsrika organisationer. Kommunikativ förmåga uppmärksammas som en avgörande faktor för ledning av alla typer av organisationer.
Läs mer om boken på studentlitteratur.se
Hur tillämpas kommunikationsvetenskapliga kunskaper inom företag, offentliga institutioner och organisationer? Vilka erfarenheter från yrkesfältet är betydelsefulla för akademiska studier av organisationers kommunikation? Var står forskningen på området? Det är centrala frågor för denna bok som ger en introduktion till ämnesområdet planerad kommunikation och public relations (publika relationer).
Kommunikation är en allt viktigare dimension av företagande och förvaltning. Professionell hantering av information och relationen med omvärlden får allt större betydelse för framgångsrika organisationer. Kommunikativ förmåga uppmärksammas som en avgörande faktor för ledning av alla typer av organisationer.
Läs mer om boken på studentlitteratur.se
Upplaga: 2a upplagan
Utgiven: 2001
ISBN: 9789144017143
Förlag: Studentlitteratur AB
Format: Häftad
Språk: Svenska
Sidor: 293 st
4 upplagor
Upplaga 4 (2014)
från 239 kr
Upplaga 3 (2008)
från 135 kr
Upplaga 1 (1997)
från 119 kr
Upplaga 2 (2001)
från 100 kr
Hur tillämpas kommunikationsvetenskapliga kunskaper inom företag, offentliga institutioner och organisationer? Vilka erfarenheter från yrkesfältet är betydelsefulla för akademiska studier av organisationers kommunikation? Var står forskningen på området? Det är centrala frågor för denna bok som ger en introduktion till ämnesområdet planerad kommunikation och public relations (publika relationer).
Kommunikation är en allt viktigare dimension av företagande och förvaltning. Professionell hantering av information och relationen med omvärlden får allt större betydelse för framgångsrika organisationer. Kommunikativ förmåga uppmärksammas som en avgörande faktor för ledning av alla typer av organisationer.
Läs mer om boken på studentlitteratur.se
Hur tillämpas kommunikationsvetenskapliga kunskaper inom företag, offentliga institutioner och organisationer? Vilka erfarenheter från yrkesfältet är betydelsefulla för akademiska studier av organisationers kommunikation? Var står forskningen på området? Det är centrala frågor för denna bok som ger en introduktion till ämnesområdet planerad kommunikation och public relations (publika relationer).
Kommunikation är en allt viktigare dimension av företagande och förvaltning. Professionell hantering av information och relationen med omvärlden får allt större betydelse för framgångsrika organisationer. Kommunikativ förmåga uppmärksammas som en avgörande faktor för ledning av alla typer av organisationer.
Läs mer om boken på studentlitteratur.se
Begagnad bok
100 kr
Fri frakt & skickas inom 1-3 vardagar
Köpskydd med Studentapan
Varje köp täcks av Studentapans köpskydd som säkerställer att boken kommer fram, att du får rätt bok och att skicket stämmer överens med beskrivning.
100 kr
Fri frakt & skickas inom 1-3 vardagar