Tjänstemarknadsföring i teori och praktik; B Arnerup-Cooper, B Edvardsson; 1998
2 säljare

Tjänstemarknadsföring i teori och praktik Upplaga 1

av B Arnerup-Cooper, B Edvardsson
Boken ger en helhetsbild över området tjänstemarknadsföring. Med begrepp, teorier, modeller och praktiska exempel ges i boken rekommendationer och råd för hur privata och offentliga tjänsteproducenter kan arbeta med att utveckla sin marknadsföring.
Ur innehållet:
• Tjänstekvalitet
• Modeller för kvalitetsanalys
• Koncept för tjänsteutveckling
• Omvärldsförändringar
• Kundvårdande marknadsföring
• Traditionell marknadsföring
• Relationsmarknadsföring
• Intern marknadsföring
• Internationella aspekter på tjänstemarknadsföring
Boken vänder sig till studerande på kurser i marknadsföring vid högskolor och utbildningsinstitut som vill fördjupa sina marknadsföringskunskaper inom området tjänster. Den pedagogiska framställningen gör den till en utmärkt lärobok vid internutbildning i företag och andra organisationer.
Läs mer om boken på studentlitteratur.se
Boken ger en helhetsbild över området tjänstemarknadsföring. Med begrepp, teorier, modeller och praktiska exempel ges i boken rekommendationer och råd för hur privata och offentliga tjänsteproducenter kan arbeta med att utveckla sin marknadsföring.
Ur innehållet:
• Tjänstekvalitet
• Modeller för kvalitetsanalys
• Koncept för tjänsteutveckling
• Omvärldsförändringar
• Kundvårdande marknadsföring
• Traditionell marknadsföring
• Relationsmarknadsföring
• Intern marknadsföring
• Internationella aspekter på tjänstemarknadsföring
Boken vänder sig till studerande på kurser i marknadsföring vid högskolor och utbildningsinstitut som vill fördjupa sina marknadsföringskunskaper inom området tjänster. Den pedagogiska framställningen gör den till en utmärkt lärobok vid internutbildning i företag och andra organisationer.
Läs mer om boken på studentlitteratur.se
Upplaga: 1a upplagan
Utgiven: 1998
ISBN: 9789144006970
Förlag: Studentlitteratur AB
Format: Häftad
Språk: Svenska
Sidor: 330 st
Boken ger en helhetsbild över området tjänstemarknadsföring. Med begrepp, teorier, modeller och praktiska exempel ges i boken rekommendationer och råd för hur privata och offentliga tjänsteproducenter kan arbeta med att utveckla sin marknadsföring.
Ur innehållet:
• Tjänstekvalitet
• Modeller för kvalitetsanalys
• Koncept för tjänsteutveckling
• Omvärldsförändringar
• Kundvårdande marknadsföring
• Traditionell marknadsföring
• Relationsmarknadsföring
• Intern marknadsföring
• Internationella aspekter på tjänstemarknadsföring
Boken vänder sig till studerande på kurser i marknadsföring vid högskolor och utbildningsinstitut som vill fördjupa sina marknadsföringskunskaper inom området tjänster. Den pedagogiska framställningen gör den till en utmärkt lärobok vid internutbildning i företag och andra organisationer.
Läs mer om boken på studentlitteratur.se
Boken ger en helhetsbild över området tjänstemarknadsföring. Med begrepp, teorier, modeller och praktiska exempel ges i boken rekommendationer och råd för hur privata och offentliga tjänsteproducenter kan arbeta med att utveckla sin marknadsföring.
Ur innehållet:
• Tjänstekvalitet
• Modeller för kvalitetsanalys
• Koncept för tjänsteutveckling
• Omvärldsförändringar
• Kundvårdande marknadsföring
• Traditionell marknadsföring
• Relationsmarknadsföring
• Intern marknadsföring
• Internationella aspekter på tjänstemarknadsföring
Boken vänder sig till studerande på kurser i marknadsföring vid högskolor och utbildningsinstitut som vill fördjupa sina marknadsföringskunskaper inom området tjänster. Den pedagogiska framställningen gör den till en utmärkt lärobok vid internutbildning i företag och andra organisationer.
Läs mer om boken på studentlitteratur.se
Begagnad bok
95 kr
Fri frakt & skickas inom 1-3 vardagar
Köpskydd med Studentapan
Varje köp täcks av Studentapans köpskydd som säkerställer att boken kommer fram, att du får rätt bok och att skicket stämmer överens med beskrivning.
95 kr
Fri frakt & skickas inom 1-3 vardagar