Utbildning i arbetslivet - Utgångspunkter och principer för planering och genomförande av personalutbildn.; Annika Lundmark; 1998
5+ säljare

Utbildning i arbetslivet - Utgångspunkter och principer för planering och genomförande av personalutbildn. Upplaga 1

av Annika Lundmark
Hur kartlägger man behovet av utbildning? Vad innebär utvärdering och hur kan den genomföras? Varför är den pedagogiska grundsynen så viktig? Vilken betydelse har kursdeltagarnas inlärningsstil? I denna bok diskuteras dessa och liknande frågor utifrån tidigare forskning, men framför allt utifrån författarens egna erfarenheter som forskare och konsult. Med hjälp av konkreta exempel redovisar hon centrala utgångspunkter och principer för arbetet med planering och genomförande av utbildning.Boken vänder sig till studerande i pedagogik och andra samhällsvetenskapliga ämnen vid universitet och högskolor. Den är också tänkt att fungera som en handbok för verksamma utbildare inom personal- och vuxenutbildning.
Hur kartlägger man behovet av utbildning? Vad innebär utvärdering och hur kan den genomföras? Varför är den pedagogiska grundsynen så viktig? Vilken betydelse har kursdeltagarnas inlärningsstil? I denna bok diskuteras dessa och liknande frågor utifrån tidigare forskning, men framför allt utifrån författarens egna erfarenheter som forskare och konsult. Med hjälp av konkreta exempel redovisar hon centrala utgångspunkter och principer för arbetet med planering och genomförande av utbildning.Boken vänder sig till studerande i pedagogik och andra samhällsvetenskapliga ämnen vid universitet och högskolor. Den är också tänkt att fungera som en handbok för verksamma utbildare inom personal- och vuxenutbildning.
Upplaga: 1a upplagan
Utgiven: 1998
ISBN: 9789144004396
Förlag: Studentlitteratur AB
Format: Häftad
Språk: Svenska
Sidor: 176 st
Hur kartlägger man behovet av utbildning? Vad innebär utvärdering och hur kan den genomföras? Varför är den pedagogiska grundsynen så viktig? Vilken betydelse har kursdeltagarnas inlärningsstil? I denna bok diskuteras dessa och liknande frågor utifrån tidigare forskning, men framför allt utifrån författarens egna erfarenheter som forskare och konsult. Med hjälp av konkreta exempel redovisar hon centrala utgångspunkter och principer för arbetet med planering och genomförande av utbildning.Boken vänder sig till studerande i pedagogik och andra samhällsvetenskapliga ämnen vid universitet och högskolor. Den är också tänkt att fungera som en handbok för verksamma utbildare inom personal- och vuxenutbildning.
Hur kartlägger man behovet av utbildning? Vad innebär utvärdering och hur kan den genomföras? Varför är den pedagogiska grundsynen så viktig? Vilken betydelse har kursdeltagarnas inlärningsstil? I denna bok diskuteras dessa och liknande frågor utifrån tidigare forskning, men framför allt utifrån författarens egna erfarenheter som forskare och konsult. Med hjälp av konkreta exempel redovisar hon centrala utgångspunkter och principer för arbetet med planering och genomförande av utbildning.Boken vänder sig till studerande i pedagogik och andra samhällsvetenskapliga ämnen vid universitet och högskolor. Den är också tänkt att fungera som en handbok för verksamma utbildare inom personal- och vuxenutbildning.
Begagnad bok
185 kr
Fri frakt & skickas inom 1-3 vardagar
Köpskydd med Studentapan
Varje köp täcks av Studentapans köpskydd som säkerställer att boken kommer fram, att du får rätt bok och att skicket stämmer överens med beskrivning.
185 kr
Fri frakt & skickas inom 1-3 vardagar