Vägar till pedagogiken i förskola; Inge Johansson, Ingrid Holmbäck Rolander; 2000
5+ säljare

Vägar till pedagogiken i förskola Upplaga 1

av Inge Johansson, Ingrid Holmbäck Rolander
Förskollärare, fritidspedagoger och grundskollärare bildar idag arbetslag som har gemensamt ansvar för barnens lärande. Men hur ska deras respektive roller definieras och hur ska samarbetet fungera? Boken syftar till att öppna för en disskussion om pedagogiken i förskola och fritidshem och dess roll i det svenska utbildningsystemet.

Läs mer
Boken består av tio kapitel författade av forskare inom det aktuella området.

Om författarna
Redaktörer är Inge Johansson, professor vid Institutionen för didaktik och pedagogiskt arbete, Stockholms universitet och Ingrid Holmbäck Rolander, univ. adj. vid Institutionen för didaktik vid Uppsala universitet. Övriga medverkande författare är forskare från olika institutioner, alla med inriktning mot de tidiga åren.
Förskollärare, fritidspedagoger och grundskollärare bildar idag arbetslag som har gemensamt ansvar för barnens lärande. Men hur ska deras respektive roller definieras och hur ska samarbetet fungera? Boken syftar till att öppna för en disskussion om pedagogiken i förskola och fritidshem och dess roll i det svenska utbildningsystemet.

Läs mer
Boken består av tio kapitel författade av forskare inom det aktuella området.

Om författarna
Redaktörer är Inge Johansson, professor vid Institutionen för didaktik och pedagogiskt arbete, Stockholms universitet och Ingrid Holmbäck Rolander, univ. adj. vid Institutionen för didaktik vid Uppsala universitet. Övriga medverkande författare är forskare från olika institutioner, alla med inriktning mot de tidiga åren.
Upplaga: 1a upplagan
Utgiven: 2000
ISBN: 9789147049660
Förlag: Liber
Format: Häftad
Språk: Svenska
Sidor: 240 st
Förskollärare, fritidspedagoger och grundskollärare bildar idag arbetslag som har gemensamt ansvar för barnens lärande. Men hur ska deras respektive roller definieras och hur ska samarbetet fungera? Boken syftar till att öppna för en disskussion om pedagogiken i förskola och fritidshem och dess roll i det svenska utbildningsystemet.

Läs mer
Boken består av tio kapitel författade av forskare inom det aktuella området.

Om författarna
Redaktörer är Inge Johansson, professor vid Institutionen för didaktik och pedagogiskt arbete, Stockholms universitet och Ingrid Holmbäck Rolander, univ. adj. vid Institutionen för didaktik vid Uppsala universitet. Övriga medverkande författare är forskare från olika institutioner, alla med inriktning mot de tidiga åren.
Förskollärare, fritidspedagoger och grundskollärare bildar idag arbetslag som har gemensamt ansvar för barnens lärande. Men hur ska deras respektive roller definieras och hur ska samarbetet fungera? Boken syftar till att öppna för en disskussion om pedagogiken i förskola och fritidshem och dess roll i det svenska utbildningsystemet.

Läs mer
Boken består av tio kapitel författade av forskare inom det aktuella området.

Om författarna
Redaktörer är Inge Johansson, professor vid Institutionen för didaktik och pedagogiskt arbete, Stockholms universitet och Ingrid Holmbäck Rolander, univ. adj. vid Institutionen för didaktik vid Uppsala universitet. Övriga medverkande författare är forskare från olika institutioner, alla med inriktning mot de tidiga åren.
Begagnad bok
110 kr
Fri frakt & skickas inom 1-3 dagar
Köpskydd med Studentapan
Varje köp täcks av Studentapans köpskydd som säkerställer att boken kommer fram, att du får rätt bok och att skicket stämmer överens med beskrivning.
110 kr
Fri frakt & skickas inom 1-3 dagar