Visuel kommunikation på digitale medier; Lisbeth Thorlacius; 2018
Visuel kommunikation på digitale medier; Lisbeth Thorlacius; 2018

Visuel kommunikation på digitale medierUpplaga 3

av Lisbeth Thorlacius

  • Upplaga: 3e upplagan
  • Utgiven: 2018
  • ISBN: 9788759326725
  • Sidor: 268 st
  • Förlag: SAMFUNDSLITTERATUR
  • Format: Bok
  • Språk: Danska

Om boken

Visuel kommunikation på digitale medier præsenterer en model til analyse af visuel kommunikation på digitale medier eksemplificeret på hjemmesider, Facebook og Instagram.Bogen præsenterer æstetikbegreber, designprincipper og semiotiske begreber. Derudover gennemgår den de væsentligste visuelle virkemidler i form af farver, skrifttyper, layout og billedbrug, samt aktuelle genrer og stilarter. Bogen henvender sig til studerende på sprog-, medie- og kommunikationsuddannelser, men vil også være anvendelig for folk, som beskæftiger sig professionelt med visuel kommunikation på nettet.

Åtkomstkoder och digitalt tilläggsmaterial garanteras inte med begagnade böcker

Mer om Visuel kommunikation på digitale medier (2018)

I januari 2018 släpptes boken Visuel kommunikation på digitale medier skriven av Lisbeth Thorlacius. Det är den 3e upplagan av kursboken. Den är skriven på danska och består av 268 sidor. Förlaget bakom boken är SAMFUNDSLITTERATUR.

Köp boken Visuel kommunikation på digitale medier på Studentapan och spara pengar.

Tillhör kategorierna

Referera till Visuel kommunikation på digitale medier (Upplaga 3)

Harvard

Thorlacius, L. (2018). Visuel kommunikation på digitale medier. 3:e uppl. SAMFUNDSLITTERATUR.

Oxford

Thorlacius, Lisbeth, Visuel kommunikation på digitale medier, 3 uppl. (SAMFUNDSLITTERATUR, 2018).

APA

Thorlacius, L. (2018). Visuel kommunikation på digitale medier (3:e uppl.). SAMFUNDSLITTERATUR.

Vancouver

Thorlacius L. Visuel kommunikation på digitale medier. 3:e uppl. SAMFUNDSLITTERATUR; 2018.