Web Analytics: An Hour a Day; Avinash Kaushik; 2007
Web Analytics: An Hour a Day; Avinash Kaushik; 2007

Web Analytics: An Hour a DayUpplaga 1

av Avinash Kaushik

  • Upplaga: 1a upplagan
  • Utgiven: 2007
  • ISBN: 9780470130650
  • Sidor: 443 st
  • Förlag: John Wiley & Sons
  • Format: Häftad
  • Språk: Engelska

Om boken

Written by an in-the-trenches practitioner, this step-by-step guide shows you how to implement a successful Web analytics strategy. Web analytics expert Avinash Kaushik, in his thought-provoking style, debunks leading myths and leads you on a path to gaining actionable insights from your analytics efforts. Discover how to move beyond clickstream analysis, why qualitative data should be your focus, and more insights and techniques that will help you develop a customer-centric mindset without sacrificing your companys bottom line. Note: CD-ROM/DVD and other supplementary materials are not included as part of eBook file.

Åtkomstkoder och digitalt tilläggsmaterial garanteras inte med begagnade böcker

Mer om Web Analytics: An Hour a Day (2007)

I juni 2007 släpptes boken Web Analytics: An Hour a Day skriven av Avinash Kaushik. Det är den 1a upplagan av kursboken. Den är skriven på engelska och består av 443 sidor. Förlaget bakom boken är John Wiley & Sons som har sitt säte i Hoboken.

Köp boken Web Analytics: An Hour a Day på Studentapan och spara pengar.

Tillhör kategorierna

Referera till Web Analytics: An Hour a Day (Upplaga 1)

Harvard

Kaushik, A. (2007). Web Analytics: An Hour a Day. 1:a uppl. John Wiley & Sons.

Oxford

Kaushik, Avinash, Web Analytics: An Hour a Day, 1 uppl. (John Wiley & Sons, 2007).

APA

Kaushik, A. (2007). Web Analytics: An Hour a Day (1:a uppl.). John Wiley & Sons.

Vancouver

Kaushik A. Web Analytics: An Hour a Day. 1:a uppl. John Wiley & Sons; 2007.