Internationella marknadsföringsprogrammet - Allmän inriktning - kurslitteratur

Spara upp till 80% på att köpa dina kursböcker från andra studenter på Internationella marknadsföringsprogrammet - Allmän inriktning. Lika snabbt, enkelt och riskfritt som att beställa ny studentlitteratur. Dessutom är det bättre för miljön.
Seminarieboken : att skriva, presentera och opponera; Maria Björklund, Ulf Paulsson; 2012
-31%
5+ säljare
av Maria Björklund, Ulf Paulsson (2012)
229 kr
Nypris: 331 kr
Organisering och ledning; Magnus Forslund; 2013
5+ säljare
av Magnus Forslund (2013)
109 kr
Professionell marknadsföring; Björn Axelsson, Henrik Agndal; 2011
5+ säljare
av Björn Axelsson, Henrik Agndal (2011)
129 kr
Kalkyler som beslutsunderlag - övningsbok; Göran Andersson; 2013
-48%
5+ säljare
av Göran Andersson (2013)
140 kr
Nypris: 268 kr
Kalkyler som beslutsunderlag; Göran Andersson; 2013
-46%
5+ säljare
av Göran Andersson (2013)
210 kr
Nypris: 383 kr
Projektledning; Anette Hallin, Tina Karrbom Gustavsson; 2015
3 säljare
Projektledning Upplaga 2
av Anette Hallin, Tina Karrbom Gustavsson (2015)
155 kr
Digital marknadsföring; Roger Ström, Martin Vendel; 2015
5+ säljare
av Roger Ström, Martin Vendel (2015)
85 kr
Optimal marknadskommunikation; Micael Dahlén, Fredrik Lange; 2009
5+ säljare
av Micael Dahlén, Fredrik Lange (2009)
165 kr
Marknadsföring - kort och gott; Anders Parment; 2015
-42%
5+ säljare
av Anders Parment (2015)
219 kr
Nypris: 372 kr