Business research methods; Boris Blumberg; 2008
Business research methods; Boris Blumberg; 2008

Business research methodsUpplaga 2

av Boris Blumberg

  • Upplaga: 2a upplagan
  • Utgiven: 2008
  • ISBN: 9780077117450
  • Sidor: 770 st
  • Förlag: McGraw-Hill Higher Education
  • Format: Bok
  • Språk: Engelska

Om boken

Business Research Methods second edition presents a balanced and comprehensive account of business research that is engaging, rigorous and up-to-date. The text explores all the topics involved in the research process, both theoretical and practical, in an accessible manner. This edition also boasts a number of new features and examples to thoroughly explain and illustrate the concepts, processes and practices of good business research.

Åtkomstkoder och digitalt tilläggsmaterial garanteras inte med begagnade böcker

Mer om Business research methods (2008)

2008 släpptes boken Business research methods skriven av Boris Blumberg. Det är den 2a upplagan av kursboken. Den är skriven på engelska och består av 770 sidor. Förlaget bakom boken är McGraw-Hill Higher Education som har sitt säte i New york.

Köp boken Business research methods på Studentapan och spara pengar.

Tillhör kategorierna

Referera till Business research methods (Upplaga 2)

Harvard

Blumberg, B. (2008). Business research methods. 2:a uppl. McGraw-Hill Higher Education.

Oxford

Blumberg, Boris, Business research methods, 2 uppl. (McGraw-Hill Higher Education, 2008).

APA

Blumberg, B. (2008). Business research methods (2:a uppl.). McGraw-Hill Higher Education.

Vancouver

Blumberg B. Business research methods. 2:a uppl. McGraw-Hill Higher Education; 2008.