Cross-cultural business behavior : marketing, negotiating and managing across cultures; Richard R. Gesteland; 1999
Cross-cultural business behavior : marketing, negotiating and managing across cultures; Richard R. Gesteland; 1999

Cross-cultural business behavior : marketing, negotiating and managing across culturesUpplaga 2

av Richard R. Gesteland

  • Upplaga: 2a upplagan
  • Utgiven: 1999
  • ISBN: 9788716134288
  • Sidor: 282 st
  • Förlag: Copenhagen Business School
  • Format: Häftad
  • Språk: Engelska

Om boken

Kulturelle forskelle er stadig usynlige barrierer i de internationale erhvervsforhold. Denne udgave af den populære bog beskriver, hvordan disse forhindringer kan overvindes. Forfatteren bruger eksempler fra sine 33 år som international erhvervsleder og konsulent i 55 forskellige lande til at illustrere nøgleforskelle i international forretningspraksis. Bogen indeholder 32 landeprofiler.

Åtkomstkoder och digitalt tilläggsmaterial garanteras inte med begagnade böcker

Mer om Cross-cultural business behavior : marketing, negotiating and managing across cultures (1999)

1999 släpptes boken Cross-cultural business behavior : marketing, negotiating and managing across cultures skriven av Richard R. Gesteland. Det är den 2a upplagan av kursboken. Den är skriven på engelska och består av 282 sidor. Förlaget bakom boken är Copenhagen Business School.

Köp boken Cross-cultural business behavior : marketing, negotiating and managing across cultures på Studentapan och spara pengar.

Referera till Cross-cultural business behavior : marketing, negotiating and managing across cultures (Upplaga 2)

Harvard

Gesteland, R. R. (1999). Cross-cultural business behavior : marketing, negotiating and managing across cultures. 2:a uppl. Copenhagen Business School.

Oxford

Gesteland, Richard R., Cross-cultural business behavior : marketing, negotiating and managing across cultures, 2 uppl. (Copenhagen Business School, 1999).

APA

Gesteland, R. R. (1999). Cross-cultural business behavior : marketing, negotiating and managing across cultures (2:a uppl.). Copenhagen Business School.

Vancouver

Gesteland RR. Cross-cultural business behavior : marketing, negotiating and managing across cultures. 2:a uppl. Copenhagen Business School; 1999.