Åtkomstkoder och digitalt tilläggsmaterial garanteras inte med begagnade böcker
I mars 2019 släpptes boken Den svenska marknadsföringslagstiftningen skriven av Carl Anders Svensson. Det är den 18e upplagan av kursboken. Den är skriven på svenska och består av 260 sidor djupgående information om juridik. Förlaget bakom boken är Studentlitteratur AB som har sitt säte i Lund.
Köp boken Den svenska marknadsföringslagstiftningen på Studentapan och spara uppåt 68% jämfört med lägsta nypris hos bokhandeln.
Harvard
Oxford
APA
Vancouver
Baserat på 20 recensioner från verifierade användare
4.8 (20)
20 recensioner
Ruth
Älvsjö
Väldigt enkel att förstå
Love
Älmestad
En jättebra bok att läsa tillsammans med boken "Juridik: Civilrätt, Straffrätt, Processrätt". Användes i kursen marknads och kommunikationsrätt men är väldigt bra att läsa för att få en större inblick i hur den svenska lagstiftningen funkar.
Jessica
Södertälje
Behövdes inför tentan!
Fanny
Lysvik
Tydlig och pedagogisk information, men kom inte till användning så mycket i min kurs.
Miranda
Hägersten
Passande när man studerar medier lag och rätt
Maja
Gammelstad
Väldigt bra och tydliga exempel, man förstod mycket! Inte bara text heller, utan bra bilder.