Den svenska marknadsföringslagstiftningen : [med nya marknadsföringslagen]; Carl Anders Svensson; 1995
Den svenska marknadsföringslagstiftningen : [med nya marknadsföringslagen]; Carl Anders Svensson; 1995

Den svenska marknadsföringslagstiftningen : [med nya marknadsföringslagen]Upplaga 8

av Carl Anders Svensson

  • Upplaga: 8e upplagan
  • Utgiven: 1995
  • ISBN: 9789144412481
  • Sidor: 147 st
  • Förlag: Studentlitteratur
  • Format: Häftad
  • Språk: Svenska

Om boken

jur

Åtkomstkoder och digitalt tilläggsmaterial garanteras inte med begagnade böcker

Mer om Den svenska marknadsföringslagstiftningen : [med nya marknadsföringslagen] (1995)

1995 släpptes boken Den svenska marknadsföringslagstiftningen : [med nya marknadsföringslagen] skriven av Carl Anders Svensson. Det är den 8e upplagan av kursboken. Den är skriven på svenska och består av 147 sidor. Förlaget bakom boken är Studentlitteratur som har sitt säte i Lund.

Köp boken Den svenska marknadsföringslagstiftningen : [med nya marknadsföringslagen] på Studentapan och spara pengar.

Tillhör kategorierna

Referera till Den svenska marknadsföringslagstiftningen : [med nya marknadsföringslagen] (Upplaga 8)

Harvard

Svensson, C. A. (1995). Den svenska marknadsföringslagstiftningen : [med nya marknadsföringslagen]. 8:e uppl. Studentlitteratur.

Oxford

Svensson, Carl Anders, Den svenska marknadsföringslagstiftningen : [med nya marknadsföringslagen], 8 uppl. (Studentlitteratur, 1995).

APA

Svensson, C. A. (1995). Den svenska marknadsföringslagstiftningen : [med nya marknadsföringslagen] (8:e uppl.). Studentlitteratur.

Vancouver

Svensson CA. Den svenska marknadsföringslagstiftningen : [med nya marknadsföringslagen]. 8:e uppl. Studentlitteratur; 1995.

Alla upplagor