Den svenska marknadsföringslagstiftningen : [med nya konkurrenslagen]; Carl Anders Svensson; 1993
Den svenska marknadsföringslagstiftningen : [med nya konkurrenslagen]; Carl Anders Svensson; 1993

Den svenska marknadsföringslagstiftningen : [med nya konkurrenslagen]Upplaga 7

av Carl Anders Svensson

  • Upplaga: 7e upplagan
  • Utgiven: 1993
  • ISBN: 9789144412474
  • Förlag: Studentlitteratur
  • Format: Häftad
  • Språk: Svenska

Om boken

1993 släpptes boken Den svenska marknadsföringslagstiftningen : [med nya konkurrenslagen] skriven av Carl Anders Svensson. Det är den 7e upplagan av kursboken. Den är skriven på svenska. Förlaget bakom boken är Studentlitteratur som har sitt säte i Lund.

Köp boken Den svenska marknadsföringslagstiftningen : [med nya konkurrenslagen] på Studentapan och spara pengar.

Åtkomstkoder och digitalt tilläggsmaterial garanteras inte med begagnade böcker

Referera till Den svenska marknadsföringslagstiftningen : [med nya konkurrenslagen] (Upplaga 7)

Harvard

Svensson, C. A. (1993). Den svenska marknadsföringslagstiftningen : [med nya konkurrenslagen]. 7:e uppl. Studentlitteratur.

Oxford

Svensson, Carl Anders, Den svenska marknadsföringslagstiftningen : [med nya konkurrenslagen], 7 uppl. (Studentlitteratur, 1993).

APA

Svensson, C. A. (1993). Den svenska marknadsföringslagstiftningen : [med nya konkurrenslagen] (7:e uppl.). Studentlitteratur.

Vancouver

Svensson CA. Den svenska marknadsföringslagstiftningen : [med nya konkurrenslagen]. 7:e uppl. Studentlitteratur; 1993.
Begagnad bok från 335 kr
Upplaga 19 finns tillgänglig som begagnad.

Alla upplagor