Digital marknadsföring; Roger Ström, Martin Vendel; 2021
spara 16%
3 säljare

Digital marknadsföring Upplaga 3

av Roger Ström, Martin Vendel
Digital marknadsföring varvar aktuell forskning med praktiska exempel hur företag tar den digitala marknadsföringen till en ny nivå. Fokus ligger på mobilitet, sociala medier, co-creation och lojalitetsprogram. Författarnas ambition är att ge en grundläggande förståelse för digital marknadsföring oavsett vilka verktyg och metoder som används. Tredje upplagan har uppdaterats med nya exempel och begrepp, och metoder och strategier för implementering har förtydligats. Boken vänder sig till studerande vid universitet, högskola, YH-utbildningar och hos utbildningsföretag, men den är också mycket lämplig för praktiskt verksamma marknadsförare som vill aktualisera sina kunskaper. Se www.digitalmf.se för extra material och aktuella case. Författarna Roger Ström och Martin Vendel har lång erfarenhet av att kombinera forskning och praktiska utmaningar i näringslivet. Roger Ström är verksam vid Företagsekonomiska institutionen, Lunds universitet. Martin Vendel är bland annat knuten till Institutionen för industriell ekonomi och organisation vid KTH i Stockholm.
Digital marknadsföring varvar aktuell forskning med praktiska exempel hur företag tar den digitala marknadsföringen till en ny nivå. Fokus ligger på mobilitet, sociala medier, co-creation och lojalitetsprogram. Författarnas ambition är att ge en grundläggande förståelse för digital marknadsföring oavsett vilka verktyg och metoder som används. Tredje upplagan har uppdaterats med nya exempel och begrepp, och metoder och strategier för implementering har förtydligats. Boken vänder sig till studerande vid universitet, högskola, YH-utbildningar och hos utbildningsföretag, men den är också mycket lämplig för praktiskt verksamma marknadsförare som vill aktualisera sina kunskaper. Se www.digitalmf.se för extra material och aktuella case. Författarna Roger Ström och Martin Vendel har lång erfarenhet av att kombinera forskning och praktiska utmaningar i näringslivet. Roger Ström är verksam vid Företagsekonomiska institutionen, Lunds universitet. Martin Vendel är bland annat knuten till Institutionen för industriell ekonomi och organisation vid KTH i Stockholm.
Upplaga: 3e upplagan
Utgiven: 2021
ISBN: 9789152360811
Förlag: Sanoma Utbildning
Format: Häftad
Språk: Svenska
Sidor: 230 st
3 upplagor
Upplaga 2 (2018)
från 199 kr
Upplaga 1 (2015)
från 95 kr
Upplaga 3 (2021)
från 429 kr
Digital marknadsföring varvar aktuell forskning med praktiska exempel hur företag tar den digitala marknadsföringen till en ny nivå. Fokus ligger på mobilitet, sociala medier, co-creation och lojalitetsprogram. Författarnas ambition är att ge en grundläggande förståelse för digital marknadsföring oavsett vilka verktyg och metoder som används. Tredje upplagan har uppdaterats med nya exempel och begrepp, och metoder och strategier för implementering har förtydligats. Boken vänder sig till studerande vid universitet, högskola, YH-utbildningar och hos utbildningsföretag, men den är också mycket lämplig för praktiskt verksamma marknadsförare som vill aktualisera sina kunskaper. Se www.digitalmf.se för extra material och aktuella case. Författarna Roger Ström och Martin Vendel har lång erfarenhet av att kombinera forskning och praktiska utmaningar i näringslivet. Roger Ström är verksam vid Företagsekonomiska institutionen, Lunds universitet. Martin Vendel är bland annat knuten till Institutionen för industriell ekonomi och organisation vid KTH i Stockholm.
Digital marknadsföring varvar aktuell forskning med praktiska exempel hur företag tar den digitala marknadsföringen till en ny nivå. Fokus ligger på mobilitet, sociala medier, co-creation och lojalitetsprogram. Författarnas ambition är att ge en grundläggande förståelse för digital marknadsföring oavsett vilka verktyg och metoder som används. Tredje upplagan har uppdaterats med nya exempel och begrepp, och metoder och strategier för implementering har förtydligats. Boken vänder sig till studerande vid universitet, högskola, YH-utbildningar och hos utbildningsföretag, men den är också mycket lämplig för praktiskt verksamma marknadsförare som vill aktualisera sina kunskaper. Se www.digitalmf.se för extra material och aktuella case. Författarna Roger Ström och Martin Vendel har lång erfarenhet av att kombinera forskning och praktiska utmaningar i näringslivet. Roger Ström är verksam vid Företagsekonomiska institutionen, Lunds universitet. Martin Vendel är bland annat knuten till Institutionen för industriell ekonomi och organisation vid KTH i Stockholm.
Begagnad bok
429 kr507 krSpara 78 kr (16%) mot nypris
Fri frakt & skickas inom 1-3 vardagar
Köpskydd med Studentapan
Varje köp täcks av Studentapans köpskydd som säkerställer att boken kommer fram, att du får rätt bok och att skicket stämmer överens med beskrivning.
429 kr507 krSpara 78 kr (16%) mot nypris
Fri frakt & skickas inom 1-3 vardagar