Innehållsstrategi för sociala medier; Lena Leigert; 2014
spara 60%
5+ säljare

Innehållsstrategi för sociala medier

av Lena Leigert
Facebook funkar inte, säger man. Men är det verkligen Facebook som är problemet?

Den här boken visar hur du gör dina sociala medier till effektiva kommunikationskanaler med hjälp av genomtänkt och smart innehåll. För att stärka varumärket, skapa dialog, nå ut med nyheter och sälja mera.

Här får du verktygen som hjälper dig att ta fram en egen innehållsstrategi, så att du kan arbeta med content marketing i praktiken. Använd gärna den tillhörande övningsboken för att fördjupa dig i temamodellen, innehållsmatriser och publiceringsscheman.

Boken vänder sig till dig som arbetar professionellt med sociala medier på ett företag eller i en organisation, och är en fortsättning på boken Marknadsföring och Kommunikation i Sociala Medier (2009/2013) (ISBN 9789197981743).

Facebook fungerar! Instagram, Twitter och en massa andra kanaler också. Om du använder dem på rätt sätt. En medveten innehållsstrategi är vägen till en större publik och ett bättre genomslag. Har du råd att avstå?

Om författaren: Lena Leigert (fd Carlsson) skrev Sveriges första bok om sociala medier och arbetar som konsult och utbildare inom kommunikation och varumärken. Hon är en flitigt anlitad föreläsare och utsågs nyligen till en av Sveriges mest inflytelserika PR-konsulter i digitala medier.
Facebook funkar inte, säger man. Men är det verkligen Facebook som är problemet?

Den här boken visar hur du gör dina sociala medier till effektiva kommunikationskanaler med hjälp av genomtänkt och smart innehåll. För att stärka varumärket, skapa dialog, nå ut med nyheter och sälja mera.

Här får du verktygen som hjälper dig att ta fram en egen innehållsstrategi, så att du kan arbeta med content marketing i praktiken. Använd gärna den tillhörande övningsboken för att fördjupa dig i temamodellen, innehållsmatriser och publiceringsscheman.

Boken vänder sig till dig som arbetar professionellt med sociala medier på ett företag eller i en organisation, och är en fortsättning på boken Marknadsföring och Kommunikation i Sociala Medier (2009/2013) (ISBN 9789197981743).

Facebook fungerar! Instagram, Twitter och en massa andra kanaler också. Om du använder dem på rätt sätt. En medveten innehållsstrategi är vägen till en större publik och ett bättre genomslag. Har du råd att avstå?

Om författaren: Lena Leigert (fd Carlsson) skrev Sveriges första bok om sociala medier och arbetar som konsult och utbildare inom kommunikation och varumärken. Hon är en flitigt anlitad föreläsare och utsågs nyligen till en av Sveriges mest inflytelserika PR-konsulter i digitala medier.
Utgiven: 2014
ISBN: 9789197981743
Förlag: Kreafon
Format: Häftad
Språk: Svenska
Sidor: 95 st
Facebook funkar inte, säger man. Men är det verkligen Facebook som är problemet?

Den här boken visar hur du gör dina sociala medier till effektiva kommunikationskanaler med hjälp av genomtänkt och smart innehåll. För att stärka varumärket, skapa dialog, nå ut med nyheter och sälja mera.

Här får du verktygen som hjälper dig att ta fram en egen innehållsstrategi, så att du kan arbeta med content marketing i praktiken. Använd gärna den tillhörande övningsboken för att fördjupa dig i temamodellen, innehållsmatriser och publiceringsscheman.

Boken vänder sig till dig som arbetar professionellt med sociala medier på ett företag eller i en organisation, och är en fortsättning på boken Marknadsföring och Kommunikation i Sociala Medier (2009/2013) (ISBN 9789197981743).

Facebook fungerar! Instagram, Twitter och en massa andra kanaler också. Om du använder dem på rätt sätt. En medveten innehållsstrategi är vägen till en större publik och ett bättre genomslag. Har du råd att avstå?

Om författaren: Lena Leigert (fd Carlsson) skrev Sveriges första bok om sociala medier och arbetar som konsult och utbildare inom kommunikation och varumärken. Hon är en flitigt anlitad föreläsare och utsågs nyligen till en av Sveriges mest inflytelserika PR-konsulter i digitala medier.
Facebook funkar inte, säger man. Men är det verkligen Facebook som är problemet?

Den här boken visar hur du gör dina sociala medier till effektiva kommunikationskanaler med hjälp av genomtänkt och smart innehåll. För att stärka varumärket, skapa dialog, nå ut med nyheter och sälja mera.

Här får du verktygen som hjälper dig att ta fram en egen innehållsstrategi, så att du kan arbeta med content marketing i praktiken. Använd gärna den tillhörande övningsboken för att fördjupa dig i temamodellen, innehållsmatriser och publiceringsscheman.

Boken vänder sig till dig som arbetar professionellt med sociala medier på ett företag eller i en organisation, och är en fortsättning på boken Marknadsföring och Kommunikation i Sociala Medier (2009/2013) (ISBN 9789197981743).

Facebook fungerar! Instagram, Twitter och en massa andra kanaler också. Om du använder dem på rätt sätt. En medveten innehållsstrategi är vägen till en större publik och ett bättre genomslag. Har du råd att avstå?

Om författaren: Lena Leigert (fd Carlsson) skrev Sveriges första bok om sociala medier och arbetar som konsult och utbildare inom kommunikation och varumärken. Hon är en flitigt anlitad föreläsare och utsågs nyligen till en av Sveriges mest inflytelserika PR-konsulter i digitala medier.
Begagnad bok
159 kr389 krSpara 230 kr (60%) mot nypris
Fri frakt & skickas inom 1-3 vardagar
Köpskydd med Studentapan
Varje köp täcks av Studentapans köpskydd som säkerställer att boken kommer fram, att du får rätt bok och att skicket stämmer överens med beskrivning.
159 kr389 krSpara 230 kr (60%) mot nypris
Fri frakt & skickas inom 1-3 vardagar