Inkluderande undervisning : lärares uppfattningar om lektionsplanering och lektionsarbete utifrån ett elevinkluderande perspektiv; Elaine Kotte; 2017
Inkluderande undervisning : lärares uppfattningar om lektionsplanering och lektionsarbete utifrån ett elevinkluderande perspektiv; Elaine Kotte; 2017

Inkluderande undervisning : lärares uppfattningar om lektionsplanering och lektionsarbete utifrån ett elevinkluderande perspektivUpplaga 1

av Elaine Kotte

  • Upplaga: 1a upplagan
  • Utgiven: 2017
  • ISBN: 9789171047830
  • Förlag: Fakulteten för lärande och samhälle, Malmö högskola
  • Språk: Svenska

Om boken

2017 släpptes boken Inkluderande undervisning : lärares uppfattningar om lektionsplanering och lektionsarbete utifrån ett elevinkluderande perspektiv skriven av Elaine Kotte. Det är den 1a upplagan av kursboken. Den är skriven på svenska. Förlaget bakom boken är Fakulteten för lärande och samhälle, Malmö högskola.

Köp boken Inkluderande undervisning : lärares uppfattningar om lektionsplanering och lektionsarbete utifrån ett elevinkluderande perspektiv på Studentapan och spara pengar.

Åtkomstkoder och digitalt tilläggsmaterial garanteras inte med begagnade böcker

Tillhör kategorierna

Referera till Inkluderande undervisning : lärares uppfattningar om lektionsplanering och lektionsarbete utifrån ett elevinkluderande perspektiv (Upplaga 1)

Harvard

Kotte, E. (2017). Inkluderande undervisning : lärares uppfattningar om lektionsplanering och lektionsarbete utifrån ett elevinkluderande perspektiv. 1:a uppl. Fakulteten för lärande och samhälle, Malmö högskola.

Oxford

Kotte, Elaine, Inkluderande undervisning : lärares uppfattningar om lektionsplanering och lektionsarbete utifrån ett elevinkluderande perspektiv, 1 uppl. (Fakulteten för lärande och samhälle, Malmö högskola, 2017).

APA

Kotte, E. (2017). Inkluderande undervisning : lärares uppfattningar om lektionsplanering och lektionsarbete utifrån ett elevinkluderande perspektiv (1:a uppl.). Fakulteten för lärande och samhälle, Malmö högskola.

Vancouver

Kotte E. Inkluderande undervisning : lärares uppfattningar om lektionsplanering och lektionsarbete utifrån ett elevinkluderande perspektiv. 1:a uppl. Fakulteten för lärande och samhälle, Malmö högskola; 2017.