Inköp och Supply Chain Management - Analys, strategi, planering och praktik; Arjan Van Weele, Katarina Arbin; 2019
spara 39%
5+ säljare

Inköp och Supply Chain Management - Analys, strategi, planering och praktik Upplaga 2

av Arjan Van Weele, Katarina Arbin

"Inköp och supply chain management" ger en grundläggande förståelse för de viktiga principerna inom fältet genom att anta ett omfattande ledarskapsperspektiv.

Denna uppdaterade upplaga beskriver den senaste utvecklingen inom inköp och supply chain management, samt erbjuder en mängd relevanta och engagerande fallstudier som är utformade för att förbättra läsupplevelsen. Genom att använda exempel från företag som Shell, Hewlett Packard, Mattel och Nespresso illustreras de typiska utmaningar som dagens globala företag står inför dagligen när det gäller inköp och supply chain management.

Nyckelområden:

• En detaljerad framställning av den senaste utvecklingen inom inköp och supply chain management, inklusive den cirkulära ekonomin.

• En mer djupgående genomgång av inköp och företagsstrategi, samt CSR (företagets sociala ansvar).

• Nya fallstudier som bidrar till en ökad förståelse för inköp i praktiken.

• De mest aktuella ändringarna i europeisk upphandlingslagstiftning.

• Grundliga diskussioner om partnerskap och leverantörsrelationer inriktade på samarbete.

"Inköp och supply chain management" ger en grundläggande förståelse för de viktiga principerna inom fältet genom att anta ett omfattande ledarskapsperspektiv.

Denna uppdaterade upplaga beskriver den senaste utvecklingen inom inköp och supply chain management, samt erbjuder en mängd relevanta och engagerande fallstudier som är utformade för att förbättra läsupplevelsen. Genom att använda exempel från företag som Shell, Hewlett Packard, Mattel och Nespresso illustreras de typiska utmaningar som dagens globala företag står inför dagligen när det gäller inköp och supply chain management.

Nyckelområden:

• En detaljerad framställning av den senaste utvecklingen inom inköp och supply chain management, inklusive den cirkulära ekonomin.

• En mer djupgående genomgång av inköp och företagsstrategi, samt CSR (företagets sociala ansvar).

• Nya fallstudier som bidrar till en ökad förståelse för inköp i praktiken.

• De mest aktuella ändringarna i europeisk upphandlingslagstiftning.

• Grundliga diskussioner om partnerskap och leverantörsrelationer inriktade på samarbete.

Upplaga: 2a upplagan
Utgiven: 2019
ISBN: 9789144128740
Förlag: Studentlitteratur AB
Format: Häftad
Språk: Svenska
Sidor: 444 st
2 upplagor
Upplaga 1 (2012)
från 179 kr
Upplaga 2 (2019)
från 369 kr

"Inköp och supply chain management" ger en grundläggande förståelse för de viktiga principerna inom fältet genom att anta ett omfattande ledarskapsperspektiv.

Denna uppdaterade upplaga beskriver den senaste utvecklingen inom inköp och supply chain management, samt erbjuder en mängd relevanta och engagerande fallstudier som är utformade för att förbättra läsupplevelsen. Genom att använda exempel från företag som Shell, Hewlett Packard, Mattel och Nespresso illustreras de typiska utmaningar som dagens globala företag står inför dagligen när det gäller inköp och supply chain management.

Nyckelområden:

• En detaljerad framställning av den senaste utvecklingen inom inköp och supply chain management, inklusive den cirkulära ekonomin.

• En mer djupgående genomgång av inköp och företagsstrategi, samt CSR (företagets sociala ansvar).

• Nya fallstudier som bidrar till en ökad förståelse för inköp i praktiken.

• De mest aktuella ändringarna i europeisk upphandlingslagstiftning.

• Grundliga diskussioner om partnerskap och leverantörsrelationer inriktade på samarbete.

"Inköp och supply chain management" ger en grundläggande förståelse för de viktiga principerna inom fältet genom att anta ett omfattande ledarskapsperspektiv.

Denna uppdaterade upplaga beskriver den senaste utvecklingen inom inköp och supply chain management, samt erbjuder en mängd relevanta och engagerande fallstudier som är utformade för att förbättra läsupplevelsen. Genom att använda exempel från företag som Shell, Hewlett Packard, Mattel och Nespresso illustreras de typiska utmaningar som dagens globala företag står inför dagligen när det gäller inköp och supply chain management.

Nyckelområden:

• En detaljerad framställning av den senaste utvecklingen inom inköp och supply chain management, inklusive den cirkulära ekonomin.

• En mer djupgående genomgång av inköp och företagsstrategi, samt CSR (företagets sociala ansvar).

• Nya fallstudier som bidrar till en ökad förståelse för inköp i praktiken.

• De mest aktuella ändringarna i europeisk upphandlingslagstiftning.

• Grundliga diskussioner om partnerskap och leverantörsrelationer inriktade på samarbete.

Begagnad bok
369 kr596 krSpara 227 kr (39%) mot nypris
Fri frakt & skickas inom 1-3 vardagar
Köpskydd med Studentapan
Varje köp täcks av Studentapans köpskydd som säkerställer att boken kommer fram, att du får rätt bok och att skicket stämmer överens med beskrivning.
369 kr596 krSpara 227 kr (39%) mot nypris
Fri frakt & skickas inom 1-3 vardagar