Målmedvetet lärarskap - att arbeta med mätbara.... : Att arbeta med mätbara och omätbara mål i skolan; Igor Ardoris, Igor Ardoris; 2009
Begagnad
Målmedvetet lärarskap - att arbeta med mätbara.... : Att arbeta med mätbara och omätbara mål i skolan; Igor Ardoris, Igor Ardoris; 2009
Begagnad

Målmedvetet lärarskap - att arbeta med mätbara.... : Att arbeta med mätbara och omätbara mål i skolanUpplaga 1

av Igor Ardoris, Igor Ardoris

  • Upplaga: 1a upplagan
  • Utgiven: 2009
  • ISBN: 9789140667984
  • Sidor: 144 st
  • Förlag: Gleerups Utbildning AB
  • Format: Häftad
  • Språk: Svenska

Om boken

Betyg, kunskapsmål och formell lärarkompetens har lyfts fram som avgörande och viktiga faktorer för skolan. Men det är i det vardagliga mötet mellan lärare och elever som skolans framgång kan förverkligas. Lärarskapet är den faktor som är mest central för att eleverna ska lyckas. Elever tillbringar stora delar av uppväxten i sina klassrum och har rätt till en god miljö som ger dem redskap att hantera såväl sin skoltid som sitt fortsatta liv. Eftersom skolans mätverktyg till största delen fångar resultatmål, måste vi som lärare också arbeta målmedvetet för att vägen till resultaten ska vara givande. I Målmedvetet lärarskap ger Igor Ardoris förslag på hur du kan arbeta i skolan för att utveckla ditt lärarskap och hur du kan stärka de färdigheter du behöver för att arbeta målmedvetet. Med sitt tydliga och verklighetsnära sätt hjälper Igor dig att utveckla en enklare, roligare och mer givande lärarvardag för din egen del och därmed också mer utvecklande skoldagar för eleverna. Igor Ardoris, närmast känd från SVT:s Klass 9A, är pedagog och mental tränare. Igor är en mycket eftertraktad föreläsare inom praktisk mental träning, lösningsfokuserat arbetssätt och kommunikation.

Åtkomstkoder och digitalt tilläggsmaterial garanteras inte med begagnade böcker

Mer om Målmedvetet lärarskap - att arbeta med mätbara.... : Att arbeta med mätbara och omätbara mål i skolan (2009)

I september 2009 släpptes boken Målmedvetet lärarskap - att arbeta med mätbara.... : Att arbeta med mätbara och omätbara mål i skolan skriven av Igor Ardoris, Igor Ardoris. Det är den 1a upplagan av kursboken. Den är skriven på svenska och består av 144 sidor. Förlaget bakom boken är Gleerups Utbildning AB som har sitt säte i Malmö.

Köp boken Målmedvetet lärarskap - att arbeta med mätbara.... : Att arbeta med mätbara och omätbara mål i skolan på Studentapan och spara pengar.

Tillhör kategorierna

Referera till Målmedvetet lärarskap - att arbeta med mätbara.... : Att arbeta med mätbara och omätbara mål i skolan (Upplaga 1)

Harvard

Ardoris, I. & Ardoris, I. (2009). Målmedvetet lärarskap - att arbeta med mätbara.... : Att arbeta med mätbara och omätbara mål i skolan. 1:a uppl. Gleerups Utbildning AB.

Oxford

Ardoris, Igor & Ardoris, Igor, Målmedvetet lärarskap - att arbeta med mätbara.... : Att arbeta med mätbara och omätbara mål i skolan, 1 uppl. (Gleerups Utbildning AB, 2009).

APA

Ardoris, I., & Ardoris, I. (2009). Målmedvetet lärarskap - att arbeta med mätbara.... : Att arbeta med mätbara och omätbara mål i skolan (1:a uppl.). Gleerups Utbildning AB.

Vancouver

Ardoris I, Ardoris I. Målmedvetet lärarskap - att arbeta med mätbara.... : Att arbeta med mätbara och omätbara mål i skolan. 1:a uppl. Gleerups Utbildning AB; 2009.