Märken och människor : om marknadssymboler som kulturella resurser; Anders Bengtsson, Jacob Östberg; 2006
5+ säljare

Märken och människor : om marknadssymboler som kulturella resurser Upplaga 1

av Anders Bengtsson, Jacob Östberg
Vilken roll spelar märken i människors konsumtion? Vad menas med att konsumenter konstruerar sin identitet med hjälp av märken? Kan det skapas gemenskaper kring märken? Finns det ett ökat motstånd mot märken? Detta är exempel på frågeställningar som diskuteras i boken. Märken spelar en allt viktigare roll i människors vardag. I konsumtionskulturer världen över ägnar konsumenter allt mer tid och pengar åt att bry sig om vilka märken de ska omge sig med. Den klassiska brad managementlitteraturen betraktar märken som ett sätt för företag att differentiera sina produkter och tjänster. Läs mer om boken på studentlitteratur.se
Vilken roll spelar märken i människors konsumtion? Vad menas med att konsumenter konstruerar sin identitet med hjälp av märken? Kan det skapas gemenskaper kring märken? Finns det ett ökat motstånd mot märken? Detta är exempel på frågeställningar som diskuteras i boken. Märken spelar en allt viktigare roll i människors vardag. I konsumtionskulturer världen över ägnar konsumenter allt mer tid och pengar åt att bry sig om vilka märken de ska omge sig med. Den klassiska brad managementlitteraturen betraktar märken som ett sätt för företag att differentiera sina produkter och tjänster. Läs mer om boken på studentlitteratur.se
Upplaga: 1a upplagan
Utgiven: 2006
ISBN: 9789144045290
Förlag: Studentlitteratur
Format: Häftad
Språk: Svenska
Sidor: 149 st
Vilken roll spelar märken i människors konsumtion? Vad menas med att konsumenter konstruerar sin identitet med hjälp av märken? Kan det skapas gemenskaper kring märken? Finns det ett ökat motstånd mot märken? Detta är exempel på frågeställningar som diskuteras i boken. Märken spelar en allt viktigare roll i människors vardag. I konsumtionskulturer världen över ägnar konsumenter allt mer tid och pengar åt att bry sig om vilka märken de ska omge sig med. Den klassiska brad managementlitteraturen betraktar märken som ett sätt för företag att differentiera sina produkter och tjänster. Läs mer om boken på studentlitteratur.se
Vilken roll spelar märken i människors konsumtion? Vad menas med att konsumenter konstruerar sin identitet med hjälp av märken? Kan det skapas gemenskaper kring märken? Finns det ett ökat motstånd mot märken? Detta är exempel på frågeställningar som diskuteras i boken. Märken spelar en allt viktigare roll i människors vardag. I konsumtionskulturer världen över ägnar konsumenter allt mer tid och pengar åt att bry sig om vilka märken de ska omge sig med. Den klassiska brad managementlitteraturen betraktar märken som ett sätt för företag att differentiera sina produkter och tjänster. Läs mer om boken på studentlitteratur.se
Begagnad bok
72 kr
Fri frakt & skickas inom 1-3 vardagar
Köpskydd med Studentapan
Varje köp täcks av Studentapans köpskydd som säkerställer att boken kommer fram, att du får rätt bok och att skicket stämmer överens med beskrivning.
72 kr
Fri frakt & skickas inom 1-3 vardagar