Marketing strategy and competitive positioning; Graham J. Hooley; 1998
Marketing strategy and competitive positioning; Graham J. Hooley; 1998

Marketing strategy and competitive positioningUpplaga 2

av Graham J. Hooley

  • Upplaga: 2a upplagan
  • Utgiven: 1998
  • ISBN: 9780133712537
  • Sidor: 496 st
  • Förlag: Prentice Hall
  • Format: Häftad
  • Språk: Engelska

Om boken

All chapters in this edition have been revised and updated to reflect current trends. The focus is on positioning.

Åtkomstkoder och digitalt tilläggsmaterial garanteras inte med begagnade böcker

Mer om Marketing strategy and competitive positioning (1998)

1998 släpptes boken Marketing strategy and competitive positioning skriven av Graham J. Hooley. Det är den 2a upplagan av kursboken. Den är skriven på engelska och består av 496 sidor. Förlaget bakom boken är Prentice Hall som har sitt säte i Upper saddle river.

Köp boken Marketing strategy and competitive positioning på Studentapan och spara pengar.

Finns i 7 upplagor

Upplaga 7, Upplaga 6, Upplaga 5, Upplaga 4, Upplaga 3, Upplaga 2, Upplaga 1

Referera till Marketing strategy and competitive positioning (Upplaga 2)

Harvard

Hooley, G. J. (1998). Marketing strategy and competitive positioning. 2:a uppl. Prentice Hall.

Oxford

Hooley, Graham J., Marketing strategy and competitive positioning, 2 uppl. (Prentice Hall, 1998).

APA

Hooley, G. J. (1998). Marketing strategy and competitive positioning (2:a uppl.). Prentice Hall.

Vancouver

Hooley GJ. Marketing strategy and competitive positioning. 2:a uppl. Prentice Hall; 1998.
Begagnad bok från 370 kr
Upplaga 7 finns tillgänglig som begagnad.

Alla upplagor