Marketing Strategy and Competitive Positioning; Graham J. Hooley, Nigel Piercy, Brigitte Nicoulaud; 2008
Marketing Strategy and Competitive Positioning; Graham J. Hooley, Nigel Piercy, Brigitte Nicoulaud; 2008

Marketing Strategy and Competitive PositioningUpplaga 4

av Graham J. Hooley, Nigel Piercy, Brigitte Nicoulaud

  • Upplaga: 4e upplagan
  • Utgiven: 2008
  • ISBN: 9780273706977
  • Sidor: 614 st
  • Förlag: Pearson College Div
  • Format: Bok
  • Språk: Engelska

Om boken

Thoroughly updated with new examples and the latest research findings, this new edition also boasts updates case studies in each chapter, taken from recent editions of the Financial Times, that illustrate the practical implications of the issues raised.

Åtkomstkoder och digitalt tilläggsmaterial garanteras inte med begagnade böcker

Mer om Marketing Strategy and Competitive Positioning (2008)

I januari 2008 släpptes boken Marketing Strategy and Competitive Positioning skriven av Graham J. Hooley, Nigel Piercy, Brigitte Nicoulaud. Det är den 4e upplagan av kursboken. Den är skriven på engelska och består av 614 sidor. Förlaget bakom boken är Pearson College Div.

Köp boken Marketing Strategy and Competitive Positioning på Studentapan och spara pengar.

Finns i 7 upplagor

Upplaga 7, Upplaga 6, Upplaga 5, Upplaga 4, Upplaga 3, Upplaga 2, Upplaga 1

Tillhör kategorierna

Referera till Marketing Strategy and Competitive Positioning (Upplaga 4)

Harvard

Hooley, G. J., Piercy, N. & Nicoulaud, B. (2008). Marketing Strategy and Competitive Positioning. 4:e uppl. Pearson College Div.

Oxford

Hooley, Graham J., Piercy, Nigel & Nicoulaud, Brigitte, Marketing Strategy and Competitive Positioning, 4 uppl. (Pearson College Div, 2008).

APA

Hooley, G. J., Piercy, N., & Nicoulaud, B. (2008). Marketing Strategy and Competitive Positioning (4:e uppl.). Pearson College Div.

Vancouver

Hooley GJ, Piercy N, Nicoulaud B. Marketing Strategy and Competitive Positioning. 4:e uppl. Pearson College Div; 2008.

Alla upplagor