Massmedier : en bok om press, radio och TV; Stig Hadenius; 1999
Massmedier : en bok om press, radio och TV; Stig Hadenius; 1999

Massmedier : en bok om press, radio och TVUpplaga 7

av Stig Hadenius

  • Upplaga: 7e upplagan
  • Utgiven: 1999
  • ISBN: 9789100569440
  • Sidor: 499 st
  • Förlag: Bonnier
  • Format: Häftad
  • Språk: Svenska

Om boken

Standardverket i 7:e reviderade upplagan! Förutsättningarna för nyhetsförmedling, opinionsbildning och journalistik förändras hela tiden. Under 1998 bytte flera stora medieföretag ägare och den digitala tekniken vann ytterligare mark. I den nya upplagan av Massmedier redogörs för dessa förändringar och utvecklingen inom medieområdet sammanfattas.

Åtkomstkoder och digitalt tilläggsmaterial garanteras inte med begagnade böcker

Mer om Massmedier : en bok om press, radio och TV (1999)

1999 släpptes boken Massmedier : en bok om press, radio och TV skriven av Stig Hadenius. Det är den 7e upplagan av kursboken. Den är skriven på svenska och består av 499 sidor. Förlaget bakom boken är Bonnier.

Köp boken Massmedier : en bok om press, radio och TV på Studentapan och spara pengar.

Finns i 11 upplagor

Tillhör kategorierna

Referera till Massmedier : en bok om press, radio och TV (Upplaga 7)

Harvard

Hadenius, S. (1999). Massmedier : en bok om press, radio och TV. 7:e uppl. Bonnier.

Oxford

Hadenius, Stig, Massmedier : en bok om press, radio och TV, 7 uppl. (Bonnier, 1999).

APA

Hadenius, S. (1999). Massmedier : en bok om press, radio och TV (7:e uppl.). Bonnier.

Vancouver

Hadenius S. Massmedier : en bok om press, radio och TV. 7:e uppl. Bonnier; 1999.

Alla upplagor