Åtkomstkoder och digitalt tilläggsmaterial garanteras inte med begagnade böcker
I mars 2013 släpptes boken Service och bemötande skriven av Kerstin Olander, Rainer Bladh. Det är den 1a upplagan av kursboken. Den är skriven på svenska och består av 144 sidor djupgående information om ekonomi. Förlaget bakom boken är Liber som har sitt säte i Solna.
Köp boken Service och bemötande på Studentapan och spara uppåt 51% jämfört med lägsta nypris hos bokhandeln.
Harvard
Oxford
APA
Vancouver
Baserat på 5 recensioner från verifierade användare
4.8 (5)
5 recensioner
Johanna
Hudiksvall
Oanvänd i princip
Dominique
Mölnlycke
Lättläst, bra uppläggning
Ida
Ulricehamn
Mycket bra information
Mari
Hassela
Lättläst och informationsrik. Rekommenderar starkt.
Niklas
Rimbo
Bra och innehållsrik bok