Som man frågar får man svar : hur man når fram till ett "ja" i nätverksmarknadsföring; Allan Pease; 2002
Som man frågar får man svar : hur man når fram till ett "ja" i nätverksmarknadsföring; Allan Pease; 2002

Som man frågar får man svar : hur man når fram till ett "ja" i nätverksmarknadsföringUpplaga 1

av Allan Pease

  • Upplaga: 1a upplagan
  • Utgiven: 2002
  • ISBN: 9789185001002
  • Sidor: 111 st
  • Förlag: Kontrast Förlag
  • Format: Inbunden
  • Språk: Svenska

Om boken

Allan Pease visar dig i Som man frågar får man svar hur du kan lära dig och sedan använda enkla och framgångsrika strategier för att skapa och fördjupa goda relationer till människor. Allan Pease är en världskänd författare och uppskattad talare från Australien. Hans bok om kroppsspråk har sålts i miljonupplagor över hela världen och hans TV-serie i ämnet sågs av över 100 miljoner tittare. Som man frågar får man svar innehåller ett stort antal mycket värdefulla tips och råd för hur man skapar en god relation redan vid första mötet. Teknikerna är utvecklade av Allan Pease speciellt för nätverksmarknadsföring, men kan användas i vilken situation som helst där det handlar om att övertyga utan påtryckning, förhandlingar, försäljning, komma förbi fördomar och förutfattade meningar eller skapa goda relationer i helt vardagliga sociala möten. Råden är både roliga och effektiva. Med hjälp av ett stort antal illustrationer får man insikter bland annat i kroppsspråk och hur man gör ett gott första intryck. En suverän handledning för alla som känner sig osäkra inför mötet med andra människor i en situation där de ska presentera en affärsidé - i det här fallet om nätverksmarknadsföring.

Åtkomstkoder och digitalt tilläggsmaterial garanteras inte med begagnade böcker

Mer om Som man frågar får man svar : hur man når fram till ett "ja" i nätverksmarknadsföring (2002)

I december 2002 släpptes boken Som man frågar får man svar : hur man når fram till ett "ja" i nätverksmarknadsföring skriven av Allan Pease. Det är den 1a upplagan av kursboken. Den är skriven på svenska och består av 111 sidor djupgående information om ekonomi. Förlaget bakom boken är Kontrast Förlag.

Köp boken Som man frågar får man svar : hur man når fram till ett "ja" i nätverksmarknadsföring på Studentapan och spara pengar.

Referera till Som man frågar får man svar : hur man når fram till ett "ja" i nätverksmarknadsföring (Upplaga 1)

Harvard

Pease, A. (2002). Som man frågar får man svar : hur man når fram till ett ”ja” i nätverksmarknadsföring. 1:a uppl. Kontrast Förlag.

Oxford

Pease, Allan, Som man frågar får man svar : hur man når fram till ett ”ja” i nätverksmarknadsföring, 1 uppl. (Kontrast Förlag, 2002).

APA

Pease, A. (2002). Som man frågar får man svar : hur man når fram till ett ”ja” i nätverksmarknadsföring (1:a uppl.). Kontrast Förlag.

Vancouver

Pease A. Som man frågar får man svar : hur man når fram till ett ”ja” i nätverksmarknadsföring. 1:a uppl. Kontrast Förlag; 2002.