Writing Copy For Dummies; Jonathan Kranz; 2004
Writing Copy For Dummies; Jonathan Kranz; 2004

Writing Copy For DummiesUpplaga 1

av Jonathan Kranz

  • Upplaga: 1a upplagan
  • Utgiven: 2004
  • ISBN: 9780764569692
  • Sidor: 380 st
  • Förlag: John Wiley & Sons
  • Format: Häftad
  • Språk: Engelska

Om boken

Tips on writing to consumers and business-to-business Create captivating, results-oriented, sales-generating copy Need to produce winning copy for your business? This fast, fun guide takes you through every step of a successful copywriting project, from direct mail, print ads, and radio spots to Web sites, articles, and press releases. You'll see how to gather crucial information before you write, build awareness, land sales, and keep customers coming back for more. Discover How To: *Write compelling headlines and body copy *Turn your research into brilliant ideas *Create motivational materials for worthy causes *Fix projects when they go wrong *Land a job as a copywriter

Åtkomstkoder och digitalt tilläggsmaterial garanteras inte med begagnade böcker

Mer om Writing Copy For Dummies (2004)

I oktober 2004 släpptes boken Writing Copy For Dummies skriven av Jonathan Kranz. Det är den 1a upplagan av kursboken. Den är skriven på engelska och består av 380 sidor. Förlaget bakom boken är John Wiley & Sons som har sitt säte i Hoboken.

Köp boken Writing Copy For Dummies på Studentapan och spara pengar.

Referera till Writing Copy For Dummies (Upplaga 1)

Harvard

Kranz, J. (2004). Writing Copy For Dummies. 1:a uppl. John Wiley & Sons.

Oxford

Kranz, Jonathan, Writing Copy For Dummies, 1 uppl. (John Wiley & Sons, 2004).

APA

Kranz, J. (2004). Writing Copy For Dummies (1:a uppl.). John Wiley & Sons.

Vancouver

Kranz J. Writing Copy For Dummies. 1:a uppl. John Wiley & Sons; 2004.