Yngre elevers lärande om naturen : en studie av kommunikation om modeller i institutionella kontexter; Monica H. Sträng; 2013
Yngre elevers lärande om naturen : en studie av kommunikation om modeller i institutionella kontexter; Monica H. Sträng; 2013

Yngre elevers lärande om naturen : en studie av kommunikation om modeller i institutionella kontexter

av Monica H. Sträng

  • Utgiven: 2013
  • ISBN: 9789173467407
  • Sidor: 110 st
  • Förlag: Acta universitatis Gothoburgensis
  • Språk: Svenska

Om boken

Diss. (sammanfattning) Göteborg : Göteborgs universitet, 2013

Åtkomstkoder och digitalt tilläggsmaterial garanteras inte med begagnade böcker

Mer om Yngre elevers lärande om naturen : en studie av kommunikation om modeller i institutionella kontexter (2013)

2013 släpptes boken Yngre elevers lärande om naturen : en studie av kommunikation om modeller i institutionella kontexter skriven av Monica H. Sträng. Den är skriven på svenska och består av 110 sidor. Förlaget bakom boken är Acta universitatis Gothoburgensis.

Köp boken Yngre elevers lärande om naturen : en studie av kommunikation om modeller i institutionella kontexter på Studentapan och spara pengar.

Tillhör kategorierna

Referera till Yngre elevers lärande om naturen : en studie av kommunikation om modeller i institutionella kontexter

Harvard

Sträng, M. H. (2013). Yngre elevers lärande om naturen : en studie av kommunikation om modeller i institutionella kontexter. Acta universitatis Gothoburgensis.

Oxford

Sträng, Monica H., Yngre elevers lärande om naturen : en studie av kommunikation om modeller i institutionella kontexter (Acta universitatis Gothoburgensis, 2013).

APA

Sträng, M. H. (2013). Yngre elevers lärande om naturen : en studie av kommunikation om modeller i institutionella kontexter. Acta universitatis Gothoburgensis.

Vancouver

Sträng MH. Yngre elevers lärande om naturen : en studie av kommunikation om modeller i institutionella kontexter. Acta universitatis Gothoburgensis; 2013.