A framework for marketing management; Philip Kotler; 2008
Begagnad
A framework for marketing management; Philip Kotler; 2008
Begagnad

A framework for marketing managementUpplaga 4

av Philip Kotler

  • Upplaga: 4e upplagan
  • Utgiven: 2008
  • ISBN: 9780137131846
  • Sidor: 384 st
  • Förlag: Upper Saddle River, N.J. Pearson Prentice Hall
  • Format: Häftad
  • Språk: Engelska

Om boken

For graduate and undergraduate marketing management courses. Framework for Marketing Management is a concise adaptation of the gold standard marketing management textbook for professors who want authoritative coverage of current marketing management practice and theory, but the want the flexibility to add outside cases, simulations, or projects.

Åtkomstkoder och digitalt tilläggsmaterial garanteras inte med begagnade böcker

Mer om A framework for marketing management (2008)

2008 släpptes boken A framework for marketing management skriven av Philip Kotler. Det är den 4e upplagan av kursboken. Den är skriven på engelska och består av 384 sidor. Förlaget bakom boken är Upper Saddle River, N.J. Pearson Prentice Hall.

Köp boken A framework for marketing management på Studentapan och spara pengar.

Tillhör kategorierna

Referera till A framework for marketing management (Upplaga 4)

Harvard

Kotler, P. (2008). A framework for marketing management. 4:e uppl. Upper Saddle River, N.J. Pearson Prentice Hall.

Oxford

Kotler, Philip, A framework for marketing management, 4 uppl. (Upper Saddle River, N.J. Pearson Prentice Hall, 2008).

APA

Kotler, P. (2008). A framework for marketing management (4:e uppl.). Upper Saddle River, N.J. Pearson Prentice Hall.

Vancouver

Kotler P. A framework for marketing management. 4:e uppl. Upper Saddle River, N.J. Pearson Prentice Hall; 2008.