BokGym Service och bemötande 1, bok; Josefine Gaude, Rickard Andersson; 2022
endast ny

BokGym Service och bemötande 1, bok Upplaga 1

av Josefine Gaude, Rickard Andersson
Boken Service och bemötande 1 vänder sig i första hand till elever på Restaurang- och livsmedelsprogrammet i den svenska gymnasieskolan.

 

Boken detaljbehandlar alla centrala delarna i kursen Service och bemötande 1, såsom bemötande, kommunikation, kroppsspråk, gästers behov, klagomål, produktkännedom, marknadsföring, presentationsteknik och skyltning, vilket skapar goda förutsättningar för att eleven ska klara Skolverkets kunskapskrav.

 

I boken finns också kunskapskontroller och övningsuppgifter som eleverna kontinuerligt kan arbeta med.

 

Boken kan med fördel användas i internutbildning för företag, eftergymnasiala utbildningar och av andra yrkesverksamma personer inom restaurang- och livsmedelsområdet.
Boken Service och bemötande 1 vänder sig i första hand till elever på Restaurang- och livsmedelsprogrammet i den svenska gymnasieskolan.

 

Boken detaljbehandlar alla centrala delarna i kursen Service och bemötande 1, såsom bemötande, kommunikation, kroppsspråk, gästers behov, klagomål, produktkännedom, marknadsföring, presentationsteknik och skyltning, vilket skapar goda förutsättningar för att eleven ska klara Skolverkets kunskapskrav.

 

I boken finns också kunskapskontroller och övningsuppgifter som eleverna kontinuerligt kan arbeta med.

 

Boken kan med fördel användas i internutbildning för företag, eftergymnasiala utbildningar och av andra yrkesverksamma personer inom restaurang- och livsmedelsområdet.
Upplaga: 1a upplagan
Utgiven: 2022
ISBN: 9789198682717
Förlag: Gleerups Utbildning AB
Format: Spiralbunden
Språk: Svenska
Sidor: 71 st
Boken Service och bemötande 1 vänder sig i första hand till elever på Restaurang- och livsmedelsprogrammet i den svenska gymnasieskolan.

 

Boken detaljbehandlar alla centrala delarna i kursen Service och bemötande 1, såsom bemötande, kommunikation, kroppsspråk, gästers behov, klagomål, produktkännedom, marknadsföring, presentationsteknik och skyltning, vilket skapar goda förutsättningar för att eleven ska klara Skolverkets kunskapskrav.

 

I boken finns också kunskapskontroller och övningsuppgifter som eleverna kontinuerligt kan arbeta med.

 

Boken kan med fördel användas i internutbildning för företag, eftergymnasiala utbildningar och av andra yrkesverksamma personer inom restaurang- och livsmedelsområdet.
Boken Service och bemötande 1 vänder sig i första hand till elever på Restaurang- och livsmedelsprogrammet i den svenska gymnasieskolan.

 

Boken detaljbehandlar alla centrala delarna i kursen Service och bemötande 1, såsom bemötande, kommunikation, kroppsspråk, gästers behov, klagomål, produktkännedom, marknadsföring, presentationsteknik och skyltning, vilket skapar goda förutsättningar för att eleven ska klara Skolverkets kunskapskrav.

 

I boken finns också kunskapskontroller och övningsuppgifter som eleverna kontinuerligt kan arbeta med.

 

Boken kan med fördel användas i internutbildning för företag, eftergymnasiala utbildningar och av andra yrkesverksamma personer inom restaurang- och livsmedelsområdet.
Ny bok
589 kr619 kr
5% studentrabatt med Studentapan
Begagnad bok (0 st)
Ny bok
589 kr619 kr
5% studentrabatt med Studentapan
Begagnad bok (0 st)