Customer Relationship Management; Kaj Storbacka, Jarmo R. Lehtinen; 2000
Customer Relationship Management; Kaj Storbacka, Jarmo R. Lehtinen; 2000

Customer Relationship ManagementUpplaga 1

av Kaj Storbacka, Jarmo R. Lehtinen

  • Upplaga: 1a upplagan
  • Utgiven: 2000
  • ISBN: 9789147060870
  • Sidor: 210 st
  • Förlag: Liber
  • Format: Bok
  • Språk: Svenska

Om boken

Vad är det som gör att vissa företag lyckas behålla sina kunder bättre än andra? Svaret är att de arbetar aktivt med Customer Relationship Management (CRM). Läs mer CRM handlar om att skapa kundvärde genom en stark och varaktig relation mellan leverantör och kund. Boken fick hedersomnämnande som Årets Marknadsföringsbok 2001 av Sveriges Marknadsförbund. Om författarna Kaj Storbacka är ek.dr vid Handelshögskolan i Helsingfors, och Jarmo R. Lehtinen är ek.dr, och har specialiserat sig på utveckling och implementering av kundrelationer.

Åtkomstkoder och digitalt tilläggsmaterial garanteras inte med begagnade böcker

Mer om Customer Relationship Management (2000)

I september 2000 släpptes boken Customer Relationship Management skriven av Kaj Storbacka, Jarmo R. Lehtinen. Det är den 1a upplagan av kursboken. Den är skriven på svenska och består av 210 sidor. Förlaget bakom boken är Liber som har sitt säte i Solna.

Köp boken Customer Relationship Management på Studentapan och spara pengar.

Finns i 2 upplagor

Upplaga 2, Upplaga 1

Referera till Customer Relationship Management (Upplaga 1)

Harvard

Storbacka, K. & Lehtinen, J. R. (2000). Customer Relationship Management. 1:a uppl. Liber.

Oxford

Storbacka, Kaj & Lehtinen, Jarmo R., Customer Relationship Management, 1 uppl. (Liber, 2000).

APA

Storbacka, K., & Lehtinen, J. R. (2000). Customer Relationship Management (1:a uppl.). Liber.

Vancouver

Storbacka K, Lehtinen JR. Customer Relationship Management. 1:a uppl. Liber; 2000.

Alla upplagor