Customer Relationship Management : leder du dina kunder eller leder dina kunder dig?; Kaj Storbacka, Jarmo R Lehtinen; 2012
Customer Relationship Management : leder du dina kunder eller leder dina kunder dig?; Kaj Storbacka, Jarmo R Lehtinen; 2012

Customer Relationship Management : leder du dina kunder eller leder dina kunder dig?Upplaga 2

av Kaj Storbacka, Jarmo R Lehtinen

  • Upplaga: 2a upplagan
  • Utgiven: 2012
  • ISBN: 9789147098347
  • Sidor: 210 st
  • Förlag: Liber AB
  • Format: Häftad
  • Språk: Svenska

Om boken

Customer Relationship Management CRM fick hedersomnämnande som Årets Marknadsföringsbok 2001 av Sveriges Marknadsförbund. Konkurrensen om kunderna ökar hela tiden. Antalet val en kund gör ökar likaså. Vad är det som gör att vissa företag lyckas behålla sina kunder bättre än andra? Svaret är att de arbetar aktivt med Customer Relationship Management (CRM). CRM handlar om att skapa kundvärde genom en stark och varaktig relation mellan leverantör och kund. Målet med CRM är inte att maximera avkastningen av enskilda avslut, utan att skapa bestående relationer tillsammans med kunden. Detta är en nyskapande och läsvärd bok där CRM behandlas på ett sakkunnigt sätt som den företagsledningsfråga det är och inte bara som ett IT-problem.

Åtkomstkoder och digitalt tilläggsmaterial garanteras inte med begagnade böcker

Mer om Customer Relationship Management : leder du dina kunder eller leder dina kunder dig? (2012)

I april 2012 släpptes boken Customer Relationship Management : leder du dina kunder eller leder dina kunder dig? skriven av Kaj Storbacka, Jarmo R Lehtinen. Det är den 2a upplagan av kursboken. Den är skriven på svenska och består av 210 sidor djupgående information om ledarskap. Förlaget bakom boken är Liber AB som har sitt säte i Solna.

Köp boken Customer Relationship Management : leder du dina kunder eller leder dina kunder dig? på Studentapan och spara pengar.

Finns i 2 upplagor

Upplaga 2, Upplaga 1

Tillhör kategorierna

Referera till Customer Relationship Management : leder du dina kunder eller leder dina kunder dig? (Upplaga 2)

Harvard

Storbacka, K. & Lehtinen, J. R. (2012). Customer Relationship Management : leder du dina kunder eller leder dina kunder dig? 2:a uppl. Liber AB.

Oxford

Storbacka, Kaj & Lehtinen, Jarmo R, Customer Relationship Management : leder du dina kunder eller leder dina kunder dig?, 2 uppl. (Liber AB, 2012).

APA

Storbacka, K., & Lehtinen, J. R. (2012). Customer Relationship Management : leder du dina kunder eller leder dina kunder dig? (2:a uppl.). Liber AB.

Vancouver

Storbacka K, Lehtinen JR. Customer Relationship Management : leder du dina kunder eller leder dina kunder dig? 2:a uppl. Liber AB; 2012.
Begagnad bok från 150 kr
Upplaga 1 finns tillgänglig som begagnad.

Alla upplagor