Åtkomstkoder och digitalt tilläggsmaterial garanteras inte med begagnade böcker
2019 släpptes boken Foundations of Marketing skriven av John Fahy. Det är den 6e upplagan av kursboken. Den är skriven på engelska och består av 359 sidor. Förlaget bakom boken är McGraw-Hill Education som har sitt säte i New york.
Köp boken Foundations of Marketing på Studentapan och spara pengar.
Harvard
Oxford
APA
Vancouver
Baserat på 11 recensioner från verifierade användare
4.7 (11)
11 recensioner
Anas
Bromölla
Grundläggande för att klara marknadsföring kursen och samma information i dom nyare upplagorna
Anna-Maria
Hässleholm
Övergripande bra bok.
Sofia
Norrköping
Tydlig och bra
Arvid
Kristianstad
I helhet en väldigt bra bok.
Amela
Bra bok om man pluggar ekonomi/marknadsföring.
Süheyl
Lund
En jättebra källa för dem som läser ekonomiprogrammet - underlättar provet oerhört mycket. 99% Samma innehåll med den nya upplagan