Har du funderat över hur marknadsförare använder data och teknik för att samla relevant information om sin målgrupp? Eller hur dagens marknadsförare hanterar frågor kring hållbarhet, klimatförändringar och planerat produktföråldrande? I sin sjunde utgåva syftar "Grundläggande Marknadsföring" till att svara på dessa brännande frågor. Denna ledande lärobok är fylld med samtida exempel och fallstudier som belyser marknadsföringsbegreppens tillämpningar i verkligheten.
Upptäck:
Huvudfunktioner:
Åtkomstkoder och digitalt tilläggsmaterial garanteras inte med begagnade böcker
2022 släpptes boken Foundations of Marketing skriven av John Fahy. Det är den 7e upplagan av kursboken. Den är skriven på engelska och består av 408 sidor. Förlaget bakom boken är McGraw-Hill som har sitt säte i New york.
Köp boken Foundations of Marketing på Studentapan och spara uppåt 20% jämfört med lägsta nypris hos bokhandeln.
Harvard
Oxford
APA
Vancouver
Baserat på 20 recensioner från verifierade användare
4.8 (20)
20 recensioner
Alice
Åhus
Användbar i kursen
Olivia
Malmö
Enkelt och bra beskrivet i de olika kapitel
Anna-Maria
Hässleholm
Övergripande bra bok.
Marius
Åhus
Mycket bra information som underlättande inlärningen av ämnet
Farah
Kristianstad
Boken täcker grundläggande begrepp som marknadsstrategier, konsumentbeteende och digital marknadsföring, med tydliga exempel och fallstudier. Den passar särskilt bra för nybörjare, men kan kännas grundläggande för mer erfarna läsare. Teori och praktik bal
Benjamin
Kristianstad
Lätt att förstår