Har du funderat över hur marknadsförare använder data och teknik för att samla relevant information om sin målgrupp? Eller hur dagens marknadsförare hanterar frågor kring hållbarhet, klimatförändringar och planerat produktföråldrande? I sin sjunde utgåva syftar "Grundläggande Marknadsföring" till att svara på dessa brännande frågor. Denna ledande lärobok är fylld med samtida exempel och fallstudier som belyser marknadsföringsbegreppens tillämpningar i verkligheten.
Upptäck:
Huvudfunktioner:
Åtkomstkoder och digitalt tilläggsmaterial garanteras inte med begagnade böcker
2022 släpptes boken Foundations of Marketing skriven av John Fahy. Det är den 7e upplagan av kursboken. Den är skriven på engelska och består av 408 sidor. Förlaget bakom boken är McGraw-Hill som har sitt säte i New york.
Köp boken Foundations of Marketing på Studentapan och spara uppåt 30% jämfört med lägsta nypris hos bokhandeln.
Harvard
Oxford
APA
Vancouver
Baserat på 28 recensioner från verifierade användare
4.7 (28)
28 recensioner
Hassan
Västerås
Välskriven och informativ, hjälpte mycket under lärandet.
Anzela
Kristianstad
Med många exemplar från praktiken
Leo
Kristianstad
Viktig inför tentamen
Patrick
Vellinge
Bra och viktiga modeller som kommer presenteras på tentan
Melker
Everöd
Väldigt hjälpsam till marknadsföringskursen
Thu
Akademisk engelska så lite svårläst men annars bra. Lämnar kvar mina sammanfattningar på post it lapparna och markeringar.